کاشف اسرار-معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بر ضرورت برند سازی جایگاه داران سوخت این استان تاکید کرد.

به گزارش کاشف اسرار،”کوروش بالادست” در نشست مدیران شرکت پخش فرآورده های نفتی با مجاری توزیع سوخت گیلان، ضمن خیر مقدم به جایگاهداران و توزیع کنندگان فرآورده های نفتی از زحمات آنان تقدیر کرد.

وی با اشاره به تغییر و تحولات چشم گیری از لحاظ تعداد جایگاهها ، طراحی ، امکانات  و خدمات جانبی  طی سالیان گذشته در گیلان، از جمله عوامل این تحولات را توسعه راهها ، تولید انبوه خودرو ، رشد جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی  توسط جایگاه دار عنوان کرد .

این مسئول،ابراز کرد: طی سه سال گذشته گیلان دارای ۴۶ جایگاه ممتاز بوده، ولی امروزه شاهد ۷۸ باب جایگاه ممتاز وجود دارد و از رشد ۷۰ درصدی برخوردار شده است.

بالادست ،همچنین بالا بودن سطح تحصیلات جایگاهداران و مجرب بودن آنان و وجود پتانسیل بالایی که در این عزیزان وجود دارد، مایه مباهات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ،دانست.

وی با اشاره به برند سازی تعدادی از شرکت ها در کشور،متذکر شد: جایگاهداران گیلان نیز باید در این امر اهتمام کنند.

به گفته دبیر همایش تجلیل از توزیع کنندگان سوخت در گیلان، بهتر است که تعدادی از جایگاه داران که با یک دیگر هم فکر بوده و قابلیت همکاری با یک دیگر را دارند درخصوص ایجاد شرکت در قالب برند اقدام  کنند.

پورعاشوری ، رئیس انجمن صنفی جایگاهداران استان ، ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان شرکت نفت بابت همکاری همه جانبه ، از کلیه مالکین مجاری عرضه و  CNG تشکر  کرد و خواستار حمایت شرکت نفت برای برند سازی توسط جایگاهداران شد .

عسگری ، دبیر انجمن صنفی جایگاهداران استان ، نیز مواردی درخصوص کارمزد ، مشکلات بانک ملت با تبخیر فرآورده را مطرح کرد.

رئیس ایمنی ، HSE  و محیط زیست منطقه گیلان نیز در هنگام پخش فیلم و حوادث در مجاری عرضه،اظهار کرد : « تجزیه و تحلیل رعایت نکات ایمنی و HSE  که در مجاری عرضه مناطق ۳۷ گانه در کل کشور صورت می گیرد .

 عباس دو بحری،ادامه داد: به صورت ماهانه به اطلاع آنان رسانده می شود تا مناطق به خصوص کارکنان جایگاهها آشنایی بیشتر با این خطرات داشته باشند . »

 وی افزود : « عدم استفاده از تلفن همراه ، عدم استعمال دخانیات ، هوشیار مسئول تخلیه و راننده در زمان تخلیه بار و تعمیرات باید توسط پیمانکار مجرب و مورد تایید رئیس ناحیه صورت گیرد ، ارزیابی محیط باید توسط کسانی که مسئول تخلیه و بارگیری هستند انجام شود  . »

این مسئول  همچنین با بیان اینکه ۷۰ درصد حوادث در مواقع تخلیه نفتکش صورت می گیرد ،خاطر نشان کرد : « آموزش این نکات هر ساله به دو صورت تئوری و عملی توسط واحد HSE  منطقه برای کارکنان مجاری عرضه انجام می شود . »

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ،نیز در این همایش طی سخنانی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر از انجمن صنفی جایگاهداران ، بانک متصدی ارائه خدمات و پشتیبانی فعالیت های جایگاهها و همچنین از کارکنان شرکت ملی پخش تشکر  کرد.

علی اصغر عباسی،خاطر نشان کرد : « بازار در ایران از سنتی به مدرن در حال تغییر شکل و ماهیت است جایگاههای عرضه سوخت نیز از این فرآیند مستثنی نیستند و باید خود را با تحولات فضای کسب و کار هماهنگ کنند  . »

وی  متذکر شد: جایگاههای عرضه سوخت از دو دهه گذشته شاهد تغییرات زیادی بوده اند از واگذاری تلمبه های فروش از سوی شرکت به آن ها تا استفاده از سامانه هوشمند در عرضه سوخت و مرحله جدید برندسازی نیز به طور یقین با همکاری متصدیان فهیم جایگاهها به خوبی اجرا خواهد شد . »

این مسئول  در ادامه ضمن تاکید بر همراهی عزیزان جایگاهدار در طرح برند سازی،اظهار امیدواری کرد،به جای مقاومت در برابر برندسازی شرایط بهره مندی از امتیازات و شرایط آن را فراهم  کنیم و بتوانیم با تعامل در این راستا گامهای مهمی را برداریم . »

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :