کاشف اسرار- رئیس مرکز ۱۲۲ آبفای گیلان با اشاره به راه اندازی این مرکز از تابستان سال گذشته و عملکرد موفق آن طی این مدت،گفت: مدیر این مرکز به عنوان دبیرکارگروه نرم افزار۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب کشور انتخاب شد

به گزارش کاشف اسرار،حمید رضا ناطقی امروز در تشریح عملکرد سامانه شبانه روزی ۱۱ آب و فاضلاب برای ارائه خدمات به شهروندان ،اظهار کرد: سامانه های تلفنی همواره یک پل ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های خدمات رسان دولتی هستند، که تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم نسبت به خدمت‌رسانی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد:مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ یکی از این سامانه‌های ارتباطی است که در تابستان سال گذشته به عنوان دومین استان کشور پس از اصفهان راه‌اندازی شد و این سامانه در ابتدا به جهت اعلام حوادث حوزه آب و فاضلاب راه‌اندازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گفته این مسئول،مدتی پس از راه اندازی سامانه با افزودن خدمات فروش و پس از فروش مانند: امکان خرید انشعاب، پرداخت قبض آب بها، تغییر کاربری و مواردی دیگر از این قبیل به سامانه خدمات خود تلاش کرد تا رفاه هرچه بیشتر مشترکین را فراهم آورد.

ناطقی از جمله مزایای استفاده از این سامانه را دریافت حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی، اعلام کارکرد کنتور و صدور صورتحساب به صورت ۲۴ساعته، واگذاری انشعاب و دریافت انتقادات و پیشنهادات در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته اعلام کرد .

وی با تاکید بر این که  این خدمات منجر به عدم نیاز شهروندان برای مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب شده و از تردد های غیرضروری شهروندان در سطح شهر می کاهد،ادامه داد:از شهریور سال گذشته که امکان خرید تلفنی انشعاب فراهم شد تا امروز تعداد ۶ هزار و ۹۹۰ انشعاب به صورت تلفنی و آنلاین فروخته شده که رقم قابل توجهی‎است .

مدیر مرکز ۱۲۲ آبفای گیلان،ابراز کرد:این میزان فروش آنلاین سهم قابل توجهی در کاهش ترافیک شهری نیز داشته است که با افزایش میزان آشنایی شهروندان با این سامانه و بهره‌گیری از آن به جای مراجعه فیزیکی و حضوری می‌تواند گام مثبت و مهمی در تحقق دولت الکترونیک نیز باشد.

ناطقی،متذکر شد: عملکرد مثبت و موفقیت آمیز «مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲» شرکت آبفای گیلان در این مدت منجر شد که مدیر این مرکز به عنوان دبیرکارگروه نرم افزار۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب کشور انتخاب شود و از همین رو، مدیران شرکت‌های آبفای سایر استان‌ها برای بازدید به این مرکز می آیند تا با نحوه‌ی کارکرد موفق این مرکز در استان آشنا شوند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :