کاشف اسرار – طی حکمی از سوی رییس پارک علم و فناوری گیلان، مشاور این پارک در امور دانش بنیان منصوب شد. عبدالله حاتم زاده در این حکم،  روهام قلیچی را به عنوان مشاور در امور دانش بنیان منصوب نمود.
در حکم حاتم زاده با اشاره به تجربیات و سوابق روهام قلیچی در زمینه امور مرتبط با موسسات دانش بنیان، بر تحقق امور دانش بنیان و تکمیل زنجیره علم تا ثروت با همکاری با معاونین پارک علم و فناوری استان تاکید شده است.
بنا بر اعلام رییس پارک علم و فناوری گیلان، این انتصاب با هدف تسریع و تسهیل در اجرای مصوبات اخیر ستاد فناوری و اقتصاد دانش بنیان گیلان در راستای ارتقای کمی و کیفی شرکتها و موسسات دانش بنیان در استان صورت پذیرفته است.
شایان ذکر می باشد، روهام قلیچی هم اکنون رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان و مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف می باشد که در سوابق وی می توان به فعالیتهای متعدد مرتبط با امور فناوری و دانش بنیان از جمله مدیر تنها کارگزار رسمی ارزیابی صلاحیت شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گیلان، همچنین مرکز توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان، تنها شتابدهنده دانش بنیان استان و … اشاره نمود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :