کاشف اسرار

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از برگزاری آزمون نظام مهندسی در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه شهرسازی گیلان، محمد رضا فلاحتگر ، گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی و ماده 27 در کلیه رشته های 7 گانه در دو نوبت صبح و عصر طی امروز وفردا برگزار می گردد که از مجموع ۶ هزار و ۷۳۴  نفر شرکت کننده،2016 نفر زن و 4718 نفر مرد هستند.
وی افزود: صبح امروز، 2140 داوطلب از سراسر استان در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد، 1718 نفر در رشته های مهندسی،87 نفر کاردانان فنی و 335 نفر در ماده 27 مشارکت دارند.
فلاحتگر گفت: قبولی درآزمون‌های نظام مهندسی همواره یکی از چالش‌های فارغ‌التحصیلان در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی برای ورود به بازار کار مهندسی است که غالبا طی سه مرحله در سال برگزار می‌شود.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان تصریح کرد: این آزمون در 3 حوزه شهررشت (دانشگاه گیلان و موسسه آموزش عالی احرار رشت و جهاد دانشگاهی )، آستانه اشرفیه (موسسه آموزش عالی مهرآستانه اشرفیه) و لنگرود (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لنگرود) طی امروز وفردا برگزار می گردد و نتایج آزمون متعاقبا از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان، به نشانی:www.inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :