کاشف اسرار-یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ آذرماه) مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

به گزارش کاشف اسرار،تذکرات قرائت شده توسط علی کریمی فیروز جائی ” به شرح ذیل است که از جمله آنها نمایندگان دو حوزه انتخابیه آستارا و لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی است.

– تذکررسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، نفت و نیرو: لزوم تسریع در استقرار ادارات در شهرستان سیاهکل.

– تذکر انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در اتمام طرح‌های راهسازی شهرستان بوکان.

– تذکرغلامرضا مرحباء نماینده آستارا به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در رسیدگی و پشتیبانی اداره بنادر و دریانوردی بندر آستارا.

– تذکرپرویز اوسطی نماینده  قروه و دهگلان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت برنامه‌ریزی و پیگیری جدی طرح های تأمین امکانات آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش در فضای مجازی برای دانش‌آموزان محروم و نیازمند شهرستان‌های قروه و دهگلان. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توجه به اشتغال افراد بومی توسط پیمانکاران فعال طرح راه‌آهن همدان – سنندج محدوده شهرستان‌های قروه و دهگلان.

– تذکرحبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزیر نیرو: چرا علیرغم تذکرات فراوان، برای آب شرب روستاهای سیستان و بلوچستان اقدام جدی صورت نگرفته است.

ادامه دارد

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :