مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مشاور مدیرعامل ، مسئول امور اجرایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پایگاه‌های امداد و نجات و پست های خدمات نوروزی غرب استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گیلان ؛ هادی سلیمی‌با حضور در محفل انس با قرآن و افطاری صمیمانه نجاتگران پایگاه امداد و نجات صیادلر آستارا بر نحوه خدمت رسانی به هموطنان نظارت کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با صدا و سیمای استان با بیان آمار خدمات صورت گرفته از زمان آغاز طرح ملی نوروزی هلال‌احمر از ۲۵ اسفند تا ۳ ام فروردین ماه تاکید کردند: کارکنان ، نجاتگران و جوانان هلال‌احمری ، تمام توان خود را برای ایجاد روزهای امن ، بدون مخاطره و شاد بکار خواهند بست.

 

وی با اشاره به ۴۸ حادثه ایجاد از آغاز طرح تاکنون اضافه کرد: تیم های عملیاتی استان به ۵۸ حادثه خدمت رسانی نموده اند‌.

 

سلیمی‌با حضور در جمع نجاتگران پایگاه امداد و نجات اسبه وونی تالش ضمن قدردانی از خدمات شایان نیروهای امدادی استان خاطرنشان کرد: نسبت به سنجش سلامت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مسافران نوروزی در پست های خدمات ایمنی و سلامت در سراسر استان اقدام گردیده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با یادآوری اینکه پویش هلال رحمت یکی دیگر از اقدامات استان در ماه مبارک رمضان می‌باشد اضافه کرد: خیرین نیک اندیش هلال‌احمر گیلان تاکنون بیش از یک میلیارد ریال بسته‌های معیشتی را در مناطق کم برخوردار توزیع کردند.

 

هادی سلیمی‌با حضور در جمع نجاتگران تالش و شرکت در محفل انس با قرآن در وقت سحر ، بهره مندی از فیوضات ماه مبارک را فرصت گرانبهایی دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و تاکید کرد: باشکوه ترین محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان برتر کشوری و استانی و بزرگترین سفره افطاری برای کارکنان ، اعضای هلال‌احمر و خانواده‌های محترمشان در ۱۹ فروردین ماه در مرقد مطهر خواهر امام رضا علیه السلام برپا خواهد شد.

 

وی در ادامه بازدید از طرح های نوروزی غرب استان با حضور در شفت از پایگاه امداد و نجات و پست خدمات ایمنی و سلامت بازدید و اعلام کرد: ۵۴۷ نفر از هموطنان توسط ۸۷ مربی امداد و نجات هلال احمر ، آموزش های همگانی را فرا گرفتند.

 

گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل هلال احمر گیلان به شهرستان خمام و غرب استان ضمن بررسی آخرین خدمات ارایه شده توسط طرح های نوروزی شعب آستارا ، تالش ، رضوانشهر و شفت مورد ارزیابی قرار گرفت و رهنمودهای لازم جهت ارتقای کیفیت خدمت رسانی ارایه گردید.

 

انتهای پیام/

اشتراک این خبر در :