جمعیت هلال احمر گیلان به ۱۴۵ مصدوم حوادث نوروزی امدادرسانی کر

 مدیرعامل جمعیت استان گیلان ، گفت: امدادگران این جمعیت در اجرای طرح ملی یکپارچه واحد امداد و نجات ویژه نوروز به ۱۴۵ مصدوم حوادث امدادرسانی کردند.

هادی سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در این مدت بیش از ۹۰ نفر از مصدومان را برای درمان به بیمارستان‌ها منتقل کردند.

 

وی افزود: در مجموع ۱۴۸ حادثه از جمله سوانح رانندگی، سقوط، دریایی، کوهستان، نزاع، حمله حیوان در استان گیلان ثبت شد که امدادرسانی در آنها انجام شد.

 

وی با اشاره به مشارکت روزانه ۲۰۱ داوطلب و پرسنل جمعیت هلال‌احمر گیلان در اجرای طرح ملی یکپارچه واحد امداد و نجات عنوان کرد: این طرح از ۲۴ اسفندماه گذشته تا ۱۷ فروردین در این استان به اجرا درآمد.

 

مدیرعامل هلال احمر گیلان در ادامه با تشریح سایر خدمات این جمعیت در نوروز امسال بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر ۱۰ هزار و ۸۵۰ نفر در استان به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

 

وی با اشاره به برپایی ۱۷ فضای دوستدار کودک در این طرح و بهره مندی ۱۰ هزار و ۴۹۰ کودک از این فضاها اظهار کرد: پنج هزار و ۲۴ نفر به ۹ خیمه برپایی نماز مراجعه کردند.

 

وی اظهار کرد: در اجرای پویش هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز چهار هزار و ۲۴ بسته‌ معیشتی و غیرمعیشتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال با مشارکت ۹۸۰ داوطلب توزیع شده‌است.

 

سلیمی‌با اشاره به اجرای طرح نیابت با هدف تکریم و دلجویی از خانواده شهدا و سالمندان با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گیلان اضافه کرد: در این طرح ۳۶ مورد بازدید از سرا یا منازل سالمندان و ۸۷ مورد دیدار با خانواده شهدا انجام شده‌است.

 

افزون بر چهار هزار نیروی جمعیت هلال احمر گیلان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.

 

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :