کاشف اسرار – مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از ثبت نام 2 هزار و 200 خانوار گیلانی در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبر داد.

محمد رضا فلاحتگر ” تعداد کل ثبت نامی‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را 2 هزار و 200 خانوار دانست و اظهار کرد: 1 هزار و 97 خانوار تایید نهایی شده‌اند و برای ۶۱۴ خانوار تخصیص زمین به ارزش ۵۷۰ میلیارد تومان صورت گرفته است و تا پایان اردیبهشت ماه امسال شاهد تخصیص زمین به ۱۵۰ خانوار دیگر در لنگرود خواهیم بود

وی تعداد کل واحدهای در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان را ۳۳ هزار و ۶۵۲ واحد اعلام و متذکر شد: این تعداد واحد شامل ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی، ۳۶۰۲ واحد در بخش مسکن خود مالک، ۱۱ هزار و ۲۱۵ واحد در بخش حمایتی و ۵۱۴۶ واحد در بخش بازآفرینی شهری است.

این مسئول همچنین به تعهد گیلان جهت ساخت 1 هزار و 450 واحد مسکن محرومین اشاره و عنوان کرد: ۱۸۱ واحد به مساحت 4 هزار و 311 مترمربع در شهرهای شفت، فومن، بندر انزلی، آستارا و تولم شهر احداث می‌شود.

فلاحتگر ” برنامه ابلاغی مسکن روستایی گیلان را ۴۰ هزار واحد دانست و یاد آور شد: ۱۳ هزار و ۶۸۹ متقاضی موفق به انعقاد قرارداد با بانک شده‌اند و  4 هزار و 429 واحد به اتمام رسیده است.

وی از صدور 1 هزار و 494 پروانه بازآفرینی شهری و احداث 5 هزار و 146 واحد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ۸۹۶ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به تعیین ۱۷ بانک جهت پرداخت تسهیلات خودمالک شهری، گفت: 7 هزار و 277 واحد متقاضی داریم که تاکنون 3 هزار و 602 واحد موفق به انعقاد قرارداد با بانک‌ها شده‌اند و کل پرداختی‌ها بالغ بر ۹۳۸ میلیارد تومان بوده است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :