کاشف اسرار –  تفاهمنامه احداث دبستان ۲ کلاسه آزادگان شاندرمن توسط خیّر محمد مهدی آهنگر سریزدی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در دفتر مدیرکل امضاء شد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در آئین امضای این تفاهمنامه با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای خیرین نیکوکار و نیک‌اندیش، افزود: خیرین مدرسه ساز در کنار دولت، همیشه همراه و حامی نهضت بزرگ مدرسه سازی بوده و برکات زیادی برای نظام آموزش و پرورش و کشور عزیزمان ایران داشته اند.

علی دقیق با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ساختن آینده کشور دارند، افزود: فرهنگ مقدس مدرسه سازی که حسنه ای ماندگار و عملی خیرخواهانه است، توسط این انسانهای نیک اندیش جاودانه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر این انسان های فرهیخته دانسته شود، ابراز داشت: آموزش و پرورش هر کجا نیاز داشته باشد خیرین بزرگوار عاشقانه و خالصانه ورود می‌کنند.

شایان ذکراست این فضای آموزشی ۲ کلاسه با زیربنای ۶۶ مترمربع در اقدامی ارزشمند به همت خیر نیک اندیش محمد مهدی آهنگر سریزدی و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در راستای توسعه و تامین فضاهای آموزشی استاندارد در روستای طالب دره امامزاده شفیع بخش شاندرمن شهرستان ماسال احداث می شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :