کاشف اسرار-رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به انتشار خبری مبنی بر خداحافظی با این سمت واکنش نشان داد و شایعه دانست و در عین حال تاکید کرد:هر تصمیمی از طرف وزیر برای این جانب به عنوان خادم بخش کشاورزی گرفته شود به طور یقین به صلاح نظام و بخش خواهد بود و با جان و دل تبعیت خواهم کرد

علی رضا شعبان نژاد امشب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه جهاد کشاورزی با بیان این مطلب،اظهار کرد:تغییر مدیران از اختیارات ئولت در راستای توسعه و پیش رفت کشور است.

وی مدیریت در جمهوری اسلامی ایران را یک امانت برای انجام وظیفه و خدمت گذاری دانست و تاکید کرد:هر تصمیمی از طرف وزیر برای این جانب به عنوان خادم بخش کشاورزی گرفته شود به طور یقین به صلاح نظام و بخش خواهد بود و و با جان و دل تبعیت خواهم کرد.

این مسئول ،خاطر نشان کرد: به هر حال یک روزی این امانت را به شخص دیگری تحویل خواهم داد ،همان طور که تحویل گرفتم،ضمن این که مهم طول مدت عهده دار داشتن مسئولیت نیست،بلکه چه قدر توانستیم به ولی نعمتان خود(فعالان بخش کشاورزی)خدمت کنم،مهم است.

شعبان نژاد در ادامه حضور در عرصه انتخابات را هم به شدت تکذیب و اذعان کرد:بزرگوارانی در شهرستان های ذکر شده حضور دارند که نیازی به حضور این جانب نمی باشد و برای نماینده شهرستان آرزوی توفیق بیشتر دارم.

وی متذکر شد:کل خبر منتشر شده درباره بنده در حد یک بازی رسانه ای می باشد و از خداوند بزرگ برای کلیه دولت مردان و خادمان نظام و از جمله پایگاه خبری”کاشف اسرار”آرزوی توفیق بیش از پیش را دارم.

ناگفته نماند شعبان نژاد دارای سابقه 31ساله فعالیت در بخش جهاد کشاورزی کشور می باشد از جمله سوابق اجرائی او، مدیرکل پشتیبانی شبکه ترویج وزارت جهاد کشاورزی بوده است

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :