کاشف اسرار-استاندار گیلان با تاکید بر این که مدیران دستگاه های اجرائی استان باید منصفانه و عادلانه از میان جوانان نیروهای شایسته را در عرصه‌های مدیریتی به کار گیرند،اذعان کرد: میانگین سنوات خدمتی مدیران فعلی بالای 30 سال است و حدود 3 تا 4 سال آینده تقریباً این مدیران بازنشسته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،مصطفی سالاری در نشست هم اندیشی با نمایندگان اقشار، اصناف و فعالان فرهنگی- اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا بهره‌گیری از توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی ضروری دانست.

وی فعالان سیاسی و اجتماعی صومعه سرا را فعال و پویا توصیف و اظهار امیدواری  نموده با کمک یکدیگر دغدغه‌های مردم را رفع کرده و ضمن این که توسعه پایدار، فراگیر، متوازن، انسان محور، اراده مستحکم و خلل ناپذیر اجتماعی را می‌طلبد که باید تقویت کرد.

  این مسئول با تصریح بر این که با این رویکرد گیلان نخستین استانی خواهد بود که دیگر دغدغه اشتغال را نخواهد داشت،اظهار کرد:تا زمانی که نتوانیم دغدغه و نیازهای اولیه مردم همچون اشتغال را حل کنیم نمی‌توانیم به دغدغه‌های تعالی دهنده دست یابیم.

سالاری،اعتقاد دارد:”باید فضایی را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند از ظرفیت و استعدادهای استان در جهت کارآفرینی و اشتغال بهره گیرند،ضمن این که وظیفه نخبگان و هنرمندان جامعه تنها خلق آثار هنری نیست.

وی متذکر شد: نخبگان وظیفه سنگینی را در فراهم کردن زمینه مناسب برای رشد و توسعه جامعه برعهده دارند،ضمن این که تضارب آراء مثبت بوده و بسیاری از اندیشه‌های پویا از تضارب آرا حاصل می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان اختلاف سلیقه ، داشتن اندیشه و فکر را موجب تحرک و پویایی دانست و  ادامه داد: باید با احساس مسئولیت در جهت ترمیم فضای کار و تلاش بهتر گام برداریم.

سالاری با بیان اینکه فعالان مدنی می‌توانند مطالبات شهرستانی را به گوش مسئولین رسانند افزود: در نگاه نقادانه و منصفانه امکان بروز خطا وجود ندارد.

استاندار گیلان خطاب به فعالان شرکت کننده در جلسه،بیان کرد: منصفانه و عادلانه، انتقاد، گلایه و پیگیری داشته باشید و این در حقیقت کمک به یکدیگر است.

سالاری بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی تأکید و اذعان کرد:میانگین سنوات خدمتی مدیران فعلی بالای 30 سال است و حدود 3 تا 4 سال آینده تقریباً این مدیران بازنشسته می‌شوند.

وی ابراز کرد:به یاری خداوند از وجود جوانان در عرصه‌های مدیریتی استان بهره خواهیم گرفت،خاطر نشان کرد: استفاده از جوانان استرتژی ما است تا انشاءا… استان با خلاء مدیریتی مواجه نگردد.

این مقام خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی  گیلان،تأکید کرد: منصفانه و عادلانه از میان جوانان نیروهای شایسته را در عرصه‌های مدیریتی به کار گیرید.

سالاری فضای همدلی و همکاری و تعامل را در شهرستان صومعه‌سرا خوب توصیف کرد و افزود: باید با همفکری و تعامل از ظرفیت و استعدادهایی را که خداوند متعال به استان عنایت فرموده در جهت رفاه مردم بهره  گیریم،ضمن این که همه موظفیم تا فضای مناسب کار و تلاش را در استان فراهم کنیم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :