کاشف اسرار-مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان از عدم حضور برخی از مدیران مسئول رسانه ها و اعزام نماینده و یا بعضآ خبرنگار جهت شرکت در اولین نشست هم اندیشی با نماینده عالی دولت در استان گلایه و تاکید کرد:انتظار می رفت با توجه به وجود حساسیت و جدیت برای برقراری دوجانبه با مدیریت استان،شخص مدیران مسئول حضور یابند تا بهتر در خدمت آنان باشیم

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،مرتضی عاطفی در اولین نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه ها با مصطفی سالاری که در سالن اجتماعات شهید انصاری برگزار شد،اظهار کرد:برای برگزاری اولین نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه های فعال استان اعم از روزنامه های محلی،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری؛فارغ از نگاه های سیاسی مشغول به کار و فعالیت هستند،دعوت به عمل آمده است.

وی اعتقاد دارد:دولت دوازدهم و مجموعه کارگزاران دولتی متعلق به کلیه اقشار و سلیقه ها هستند و تمامی عزیزان باید کمک کنند تا این دولت بتواند به اهداف از پیش تعیین شده خودش دست پیدا نماید که سبب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با هماهنگی های انجام شده و نگاه ویژه ای که استاندار گیلان نسبت به حضور در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه ها دارند ،مقرر شده فصلی یک بار در خدمت عزیزان بوده تا مجموعه بیانات اصحاب رسانه و با تبادل نظرات به پیش برد امور و اهداف از پیش تعیین شده کمک بکند .

عاطفی،متذکر شد:طبق برنامه ریزی های انجام شده تا قبل از فرا رسیدن سال نو شمسی یک نشست خبری با حضور نماینده عالی دولت در استان برگزار می شود ولی نشست امروز به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در حال برگزاری است.

ناگفته نماند این نشست از ساعت 11:20 تا نزدیک 14 تداوم یافت و برای برگزاری نشست و حضور مدیران مسئول از حیث دعوت،تبعیضی صورت نگرفت و از مدعوین به صرف نهار در رستورانی پذیرایی به عمل آمد.

عاطفی در این نشست مدیران مسئول منتخب را از روی لیست حاضرین برای بیان دیدگاه ها انتخاب می کرد به طوری که برخی از حاضرین درخواست بیان نظرات را داشتند و مورد استقبال سالاری جهت بیان نظرات قرار گرفت.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :