کاشف اسرار-هم اکنون تعدادی از اشخاص غیر بومی متعددی در استان گیلان به عنوان کارمند در دستگاه های اجرایی و غیره به عنوان مدیرکل،مدیران عامل،فرمانده انتظامی، معاون،شهردار و…مشغول به خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،از جمله مدیران غیر بومی می توان به استاندار،معاون سیاسی استاندار،مدیران عامل هلال احمر،پخش فرآورده های نفتی و مخابرات،شهردار رشت،مدیرکل حوزه دفتر استاندار و فرمانده انتظامی استان،اشاره کرد.

یکی از مدیران کل غیر بومی گیلان که در زمان فعالیت استاندار سابق منصوب شده، هم اکنون به عنوان مدیرکل حوزه دفتر استاندار فعالیت می کند و حدود 25 سال با یکی از بانوان این استان ازدواج کرده و به نوعی بومی محسوب می شود،دارای صراحت لهجه،صادق و اهل تعامل است.

آیا”حسن تاجیک”برای ادامه خدمت دارای اختیارات کافی است یا خیر؟چرا “تاجیک و سالاری “در برخی جلسات مهم استانی کنار هم نمی نشینند؟”وی کسی است به تعدادی از مدیران مسئول رسانه ها اجازه داد برای دیدار نوروزی نزد استاندار بروند ولی احدی از پرسنل نگهبان مستقر در طبقه هفتم به نام”ر”از عبور آنان از درب شیشه ای سکوریت جهت دیدار با “سالاری “خودداری کرد.

وی که هم استانی استاندار فعلی گیلان می باشد،دارای تخصص علمی در رشته شیمی و عضو هیات علمی دانشگاه گیلان می باشد و جزو اولین حامیان “مصطفی سالاری” پیش از آمدن به گیلان بوده ولی این روزها زمزمه هایی مبنی بر جدا شدن”تاجیک”از بدنه استانداری به گوش می رسد و در فضای مجازی هم به چشم می خورد.

این زمزمه سبب شده در بیانیه ستاد فعالان اقتصادی”حسن روحانی” خطاب به مصطفی سالاری، (استاندار گیلان)، در حمایت از حسن تاجیک آمده است:

جناب آقای سالاری – استاندار محترم گیلان

باسلام

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در همان سال 84 اعلام کرد اگر برخی افراد که بعدها مشخص شد شاید یکی از آن افراد «روحانی» بود در انتخابات شرکت کنند از رقابت کنار خواهد کشید و آیت الله به خاطر نگرانی از تکرار دوباره احمدی نژاد و یا فردی شبیه احمدی نژاد سعی کرد روحانی و روحانی ها در کشور تکرار شوند.

گویی همین دیروز بود که رئیس دولت اصلاحات طی پیامی اظهار کرد: با روحانی راهی را آغاز کرده‌ایم و به نیمه راه رسیده‌ایم، مسائلی را حل کرده‌ایم و مسائل بزرگتری را باید حل کنیم و با او این راه دشوار را ادامه بدهیم و تجربه دکتر روحانی و همکاران گرامی او ما را به اینجا می‌رساند که به او رأی بدهیم.

امروز و پس از تقریبا 5 سال از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی چه در سطح ملی که برخی افراد با ادبیات مالکانه و تند، پیروزی دکتر روحانی را به حزب خود وصل می کنند و میگویند اين كه در انتخابــات 96 عده اى آمدند و از دولت آقاى روحانى اعلام حمايت كردند به اين معنا نيست كه اعتدال به آن ها الصاق شده است! و یا در استان گیلان شاهد برخی سم پاشی ها علیه افرادی هستیم که حقیقتا از دلسوزان و چهره های علمی، فرهنگی و دانشگاهی حامی رییس جمهور محترم در انتخابات 96 بوده اند که متاسفانه امروز مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته اند و یکی از این افراد دکتر حسن تاجیک است.

آقای سالاری، استاندار محترم، دکتر تاجیک جزو اولین حامیان شما پیش از آمدن به گیلان بوده که امروز مورد غضب برخی از دوستان هم قرار گرفته است.

به خوبی می دانید که در گیلان ما امروز پیشرفت و توسعه بر مبنای علم و دانش استوار است و فرهنگ زیرساخت اصلی پیشرفت و توسعه علم و فناوري ابزاري است که در زمین آماده شده بوسیله توسعه فرهنگی، پیشرفت را بنا می کند و توسعه فرهنگی و توسعه اقتصاد دانش بنیان دو ضرورت اساسی در حل مشکلات کشور ما و بویژه تولید ثروت همراه با عدالت و اخلاق و ایجاد اشتغال براي جوانان و جلوگیري کننده از بوجود آمدن بحران هاي بزرگ اجتماعی براي جامعه ما است.

ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی و برخی از چهره های سیاسی، علمی – فرهنگی و رسانه ای گیلان از شما میخواهد که از ظرفیت های این چهره دلسوز علمی، فرهنگی و دانشگاهی به بهترین نحو استفاده کنید.

 

باتشکر

ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان

9 فروردین97

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :