کاشف اسرار-مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر این که برکاتی که از انقلاب اسلامی به دنیا صادر می‌شود از تلالو قرآن کریم بوده است از تعاملات خوب استان گیلان در زمینه حوزه‌های قرآنی خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار،ستار عليزاده ، در مراسم تجليل از برگزيدگان قرآني استان گيلان كه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبياء رشت برگزار شد به تبیین نقش قرآن کریم در سعادت بشر پرداخت و اظهار کرد : نقش قرآن کریم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شد و خدمت مهم و تاثیرگزاری که قرآن کریم به انقلاب اسلامی داشته غیرقابل‌انکار است .

وی با بیان اینکه انقلاب ، ملت، شهدا و دلدادگان انقلاب، نگاهی قرآنی داشته و دارندو خاطر نشان کرد: برکاتی که از انقلاب اسلامی به دنیا صادر می‌شود از تلالو(درخشیدن) قرآن کریم بوده و تا مادامی‌که ایران اسلامی زیر پرچم قرآن حرکت کند بستر فلاح و رستگاری فراهم آن فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قرآن کریم علاوه بر اثر گذاری در حوزه فردی ، در حوزه اجتماعی و سیاسی نیز مؤثر است ،ابراز کرد : راهی که امام خمینی(ره) آغاز و رهبری معظم نظام ادامه می‌دهد منتج به آبادانی شده و بستر فلاح و رستگاری انسان را فراهم کرده است.

علیزاده با اذعان به اینکه قرآن کریم می‌تواند جهان و جامعه را از بدی ، ظلم و کجی‌ها دور نگاه دارد ،ادامه داد : قرآن کریم نجات‌بخش بشر بوده و آرامش را به جامعه هدیه می‌دهد .

وي با اشاره به تعاملات خوب استان گیلان در زمینه حوزه‌های قرآنی تصریح کرد : امروز ایران اسلامی در مقابل دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی زیر پرچم و سایه قرآن و ولایت حرکت می‌کند که باعث شد تا قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا جرئت نکنند غلطی علیه ایران را کنند ./منبع:سایت اداره کل

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :