کاشف اسرار-معاون خدمات شهری شهرداری رشت بر ضرورت برخورداری از سیستم نظارتی پویا و آنلاین در حوزه خدمات شهری این نهاد عمومی غیر دولتی تاکید کرد و گفت:حق همه شهروندان است که بهترین کیفیت خدمات را در سطح شهر مشاهده کنند.

به گزارش کاشف اسرار،علی مقصودی شقاقی امروز با اشاره به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری رشت،اظهار کرد:سامانه ۱۳۷شهرداری آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است و ما نیز تلاش می کنیم با رفع نواقص حداکثر رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه و اعتبارات شهرداری از منابع دولتی تامین نمی شود،خاطر نشان کرد: هزینه های شهرداری توسط مردم پرداخت می شود و حق همه شهروندان است که بهترین کیفیت خدمات را در سطح شهر مشاهده کنند.

این مسئول به ضرورت سامانه نظارتی پویا و آنلاین در حوزه معاونت خدمات شهری تاکید کرد و  متذکر شد: درصدد هستیم سامانه نرم افزاری تهیه کنیم تا به صورت آنلاین حرکت خودروها، ورود و خروج کارگران و ..را نمایش دهد تا حداکثر بازدهی و کارآیی برای شهروندان و شهر داشته باشد.

مقصودی شقاقی با اشاره به فقدان لایه GIS برای جانمایی دقیق سطل ها و مخازن زباله،اذعان کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ سطل زباله در سطح رشت جانمایی شده و درنظر داریم با سیستم نظارت قوی عملکرد حوزه پسماند را به صورت کامل رصد کنیم تا نواقص موجود در حداقل زمان ممکن برطرف شود.

به گفته وی،افزایش کیفیت خدمات رسانی بازارچه های شهرداری در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد و هدف ما ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت،ابراز کرد: به روز رسانی فرآیند عملیات سازمان آرامستان شهرداری نیز در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد،ضمن این که معاونت خدمات شهری شهرداری رشت و مجموعه سازمان های تابع برای بهبود ارائه کیفیت خدمات به شهروندان اهتمام جدی دارد./ منبع :مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری

پایان پیام

اشتراک این خبر در :