کاشف اسرار-مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان پیام تربیتی، اعتقادی و معنوی انقلاب اسلامی را بر خواسته از آموزه‌های دینی دانست و اذعان کرد: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در جامعه انجام‌شده شبیه معجزه است.

به گزارش کاشف اسرار،جمال یاری طی سخنانی در اولین همایش بزرگ «جوانان و نوجوانان عاشورایی» ویژه محرم ۱۴۴۰ هجری قمری در گیلان که به همت تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه خانواده پایه و اساس زندگی موفق در جامعه و پایه‌گذار یک جامعه کوچک در اجتماع محسوب می‌شود،اظهار کرد: فعالیت فرهنگی جوانان و نوجوانان به برکت آموزه‌های دینی در جامعه نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری پیداکرده است

وی قرآن کریم را بهترین سند تربیتی، اعتقادی و عبادی و در تمام امور دنیوی و اخروی زندگی مردم رهنمود  و پیام تربیتی، اعتقادی و معنوی انقلاب اسلامی را بر خواسته از آموزه‌های دینی دانست و اذعان کرد: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در جامعه انجام‌شده شبیه معجزه است.

این مسئول با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مسجد سنگر است، ابراز داشت: مسجد محلی مناسب برای تربیت نوجوانان و جوانان است و از این ظرفیت باید برای رشد و تعالی این قشر از جامعه همه توانمان را به‌کارگیریم.

یاری،تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع مساجد، شناخت ظرفیت روستاها، فضاسازی و جهت‌دهی شوراهای فرهنگی روستاها باهدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح استان مهم‌ترین هدف تشکیل شورای فرهنگی روستاها است که ثمره آن جذب جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی با موضوع مسجد و روحانیون مستقر است.

این مراسم با همکاری استانداری، فرمانداری‌ها و ادارات آموزش‌وپرورش استان و با حضور ۸۰۰ نفر از جوانان عاشورایی در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :