کاشف اسرار-با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان،مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد.

به گزارش کاشف اسرار ،با صدور حکمی از سوی مصطفی سالاری، علی اوسط اکبری مقدم به این سمت منصوب شد که از اول خرداد 84 به صورت آزمایشی و از 1 آذر ماه آن سال به صورت قطعی استخدام رسمی دولت است و با توجه تحصیلات دوران دانشگاهی و خدمت دارای 20 سال سابقه کاری است.

در حکم سالاری خطاب به علی اوسط اکبری مقدم آمده است:

نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم، به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصو ب می‌شوید.

انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان، موجبات تحقق اهداف کمی و کیفی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان و عملکرد بهینه کمیسیون‌ها، هیئت‌ها و مجامع ذیربط با آن حوزه را فراهم آورید.

لازم به ذکر می باشد،اوسط اکبری مقدم تا سال 93 در شهرداری رشت مشغول به کار بوده و پس از آن به سمت مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان مشغول به کار و در روز جاری خبر انتصاب به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در پرتال اطلاع رسانی استانداری منتشر شد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :