کاشف اسرار-استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان در زمره دانشگاه های موفق کشور است از آمادگی برگزاری جشنواره ملی ورزشی با حضور 6 هزار دانشجو به میزبانی این داشنگاه خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار،ارسلان زارع ظهر امروز در نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان و دانشگاهیان استان با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دانشگاه گیلان را قطب بزرگ توسعه علمی استان معرفی کرد.

وی تاکید کرد: دانشگاه گیلان می تواند در تحقق سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه، برش استانی و سند آمایش سرزمینی که نقشه راه توسعه استان است، نقش موثر داشته باشد.

این مقام ،ابراز کرد: دانشگاه گیلان اقدامات خوبی را در حوزه پژوهش در کنار رویدادهای علمی به ارمغان آورده است.

زارع،خاطر نشان کرد: این مرکز علمی در همه ادوار به ویژه در دولت دهم و یازدهم به عنوان دانشگاه فناور اقدامات خوبی را در پیش گرفته و در زمره دانشگاههای موفق کشور است.

وی ،متذکر شد: یکی از رویدادهای مهم در عرصه فرهنگی و ورزشی که توافقنامه آن با حضور وزیر علوم به امضا رسیده، برگزاری جشنواره های ورزشی به میزبانی دانشگاه گیلان است که در این رویداد بیش از شش هزار دانشجو از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

 نماینده عالی دولت در گیلان از آمادگی استان برای برگزاری این جشنواره ورزشی خبر داد و گفت: در جهت اجرای هر چه بهتر این رویداد نشست های منسجم و تخصصی برگزار می شود.

زارع در پایان در تبیین معرفی برخی مشکلات دانشگاه گیلان اظهار داشت: در جهت تکمیل زیرساخت های آموزشی استان و بهره وری این مجموعه بزرگ علمی، ساختمان دانشگاه علوم پایه و ساختمان دانشگاه مکانیک با مساعدت سازمان برنامه و بودجه تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :