کاشف اسرار-مشاور رئیس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی ،حمایت ویژه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای انتصاب رئیس جدید هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مورد تائید قرار داد.

مرتضی بانک امروز در حاشیه سفر به انزلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار به تبیین دلایل انتصاب “محمد علی روز بهان”به سمت رئیس هیات و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی که مراسم معارفه وی صبح امروز برگزار شد،پرداخت.

وی داشتن سوابق متعدد خوب و ارزشمند مدیریتی ،داشتن شناخت بسیار قوی از حوزه برنامه ریزی ،بومی و اهل استان گیلان از مهمترین دللایل انتصاب روز بهان به این سمت و بهترین گزینه عنوان کرد.

این عضو هیات دولت در پاسخ به این سئوال مبنی بر این که آیا معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای انتصاب “محمد علی زوز بهان”به سمت مدیرعامل منطقه آزاد انزلی حمایت کردند ،پاسخ مثبت داد.

به گفته”بانک”،بسیاری از اشخاص برای انتصاب “روز بهان”برای تصدی پست ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی حمایت کردند که یکی از حامیان ویژه”محمد باقر نوبخت حقیقی بودند”البته بنده هم حمایت کردم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :