کاشف اسرار-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از راه اندازی “سامانه استعلام اصالت پروانه ساختمانی منطقه آزاد انزلی”به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و اطلاع از صحت اعتبار پروانه خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار،مهدی کاظمیان امروز با اعلام این خبر راه اندازی سامانه مذکور را به عنوان یک خدمت جدید از سوی سازمان در دسترس عموم عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد:با استفاده از این سامانه امکان دریافت اطلاعات از وضعیت پروانه های ساختمانی که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی صادر گردیده، فرآهم می گردد .

به گفته این مسئول، با استفاده از سامانه مزبور، زمینه کاهش هزینه های ناشی از حضور فیزیکی مراجعه کنندگان در سازمان جهت دریافت اطلاعات مربوط به پروانه های ساختمانی پدید
می آید و زیرساخت مناسبی جهت پاسخگویی سریع به ارباب رجوع حوزه ساخت و سازهای شهری در این
منطقه ایجاد می شود.

کاظمیان،ابراز کرد: بر این اساس دسترسی این سامانه از طریق بخش “سامانه خدمات الکترونیکی مجوزهای شهرسازی” در پرتال خدمات الکترونیک سازمان با آدرس http://eservice.anzalifz.org/ امکان پذیر می باشد .

وی ادامه داد: کاربران می توانند با ورود اطلاعات مربوط به شماره پروانه، شماره پرونده و پلاک ثبتی نسبت به استعلام اصالت پروانه ساختمانی خود اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی،متذکر شد:پیش از این نیز امکان پیگیری وضعیت پرونده های شهرسازی از طریق زیرسیستم دیگری نیز فراهم گردیده بود که کاربران می توانستند با ورود شماره پرونده و پلاک ثبتی از وضعیت پرونده های خود در حوزه شهرسازی اطلاع یابند.

کاظمیان،تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای الگوی موفقی از ارائه خدمات دولت الکترونیک، توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور ارائه این گونه خدمات در سطح منطقه را به عنوان یک راهبرد اصلی سازمان در دستورکار قرار داده است.

وی هدف از توسعه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را فراهم کردن امکان انجام امور اداری مرتبط با فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران در هر زمان و مکان بدون الزام مراجعه فیزیکی، کاهش هزینه های مالی و زمان صرف امور اداری و رعایت حقوق شهروندی در بستر اینترنت ذکر کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :