کاشف اسرار-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اعلام تدارک دیدن برگزاری تششیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان های رشت و آستارا در چهارشنبه هفته آتی نهم بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)،تاکید کرد: برای بزرگداشت مقام شهدای گمنام نباید تنها به تشییع و ساخت المان بسنده شود ، بلکه باید در همه ادوار به این مهم توجه داشت

به گزارش کاشف اسرار ،محمود قاسم نژاد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرستان های رشت و آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا و روحیه مجاهدت و ایثار آنهاست.

وی امنیت امروز کشور را مهمترین و بزرگترین دستاورد شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی دانست و افزود: به یقین دفاع مقدس مناسب ترین عنوان برای جنگ تحمیلی است.

این مسئول پاسداشت مقام شامخ شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: ایستادگی، پایمردی،رشادت و حفظ کیان کشور از برجسته ترین صفات شهداست که باید در جهت حفظ و اشاعه آن تلاش کرد.

قاسم نژاد با بیان اینکه شهدای گمنام همواره مورد احترام و پاسداشت آحاد جامعه قرار دارند، از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در گیلان خبر داد .

وی گفت: در چهارشنبه هفته آتی نهم بهمن و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان های رشت و آستارا تشییع و تدفین می شوند.

معاون استاندار گیلان بر لزوم هماهنگی های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم استقبال از این دو شهید دفاع مقدس و حضور حداکثری مردم برای تشییع پیکر آنان تاکید کرد.

قاسم نژاد تاکید کرد: برای بزرگداشت مقام شهدای گمنام نباید تنها به تشییع و ساخت المان بسنده شود بلکه باید در همه ادوار به این مهم توجه داشت.

وی همچنین به مقوله طراحی نمادها در حوزه دفاع مقدس و پاسداشت مقام شهدا اشاره و تصریح کرد: جهت بهره گیری از ایده های خلاقانه و برتر می توان نسبت به برگزاری جشنواره و یا اعلام فراخوان عمومی اقدام کرد.

این مسئول در پایان فراهم نمودن بسترهای لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران را امری ضروری خواند که باید در جامعه ارزش گذاری شود./منبع:سایت استانداری

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :