کاشف اسرار-استاندار گیلان از سفر معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به اتفاق معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به این استان تا کمتر از یک ساعت دیگر جهت بازدید از مناطق خسارت دیده ناشی از برف خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار،ارسلان زارع دقایقی قبل در گفتگو اینترنتی با شبکه خبر صدا و سیما به تبیین آخرین وضعیت استان گیلان پس از بارش حداقل یک متری برف پرداخت.

وی با بیان این که اقدامات امدادی و هم چنین انسانی اکیپ های فنی برای وصل شدن برق استمرار دارد در خصوص وضعیت راه ها،گفت:به سبب کندی حرکت علی الخصوص مسیر ورودی از رودبار به سمت سراوان و رشت این انتظار از هم وطنان وجود دارد از انجام سفرهای غیر ضروری به گیلان خودداری کنند.

این مقام با با بیان این که الحمدالله اقدامات برای رها سازی خودروهای زمین گیر شده با موفقیت در دیشب پایان یافت،به تبیین وضعیت شبکه برق و برق رسانی پرداخت.

زارع،اذعان کرد:به سبب پارگی سیم های برق و فشار متوسط لحظه ای به تعدد علی الخصوص شهرها و روستاهای شرق گیلان رخ داده است ،صبح امروز توسط اکیپ های فنی با بال گرد عزیمت و نقاط آسیب دیده را شناسایی و برخی سیم ها مرمت کردند .

به گفته وی،این انتظار وجود دارد تا ساعات پایانی بعد از ظهر امروز بخش های زیادی از مشکلات فعلی جل بشود و علاوه بر 85 هزار مشترک برق،از مجموع 250 هزار که برق آنان قطع شده است،ان شاء الله وصل بشود.

نماینده عالی دولت در گیلان ،درباره آخرین وضعیت آب در اسیتان،تصریح کرد:بخش زیادی از 6 هزار مشترکی که فعلا آب آنان قطع شده است،به سبب قطعی برق است و به محض این که برق وصل بشود،پمپاز هم شروع به کار می کند و شبکه آب رسانی فعال و آب رسانی هم انجام می شود.

زارع از سفر معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به اتفاق معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به این استان تا کمتر از یک ساعت دیگر جهت بازدید از مناطق خسارت دیده ناشی از برف خبر داد.

به گفته وی،”محمد باقر نوبخت حقیقی”به اتفاق”اسماعیل تجار”برای بازدید از مناطق آسیب دیده علی الخصوص محورهای مواصلاتی اصلی خواهند داشت و پس از آن جلسه مدیریت بحران در استانداری برگزار می شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :