کاشف اسرار- معاون فرهنگی، آموزشی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی،گفت: محدوده فعالیت سازمان، منطقه آزاد می باشد ولی سعی می کنیم در حد بضاعت خود به سمن ها کمک کنیم

به گزارش کاشف اسرار،سید حجت مهدوی طی سخنانی در نشست با تعدادی از دبیران سمن های برتر استان گیلان که در سالن جلسات منطقه آزاد انزلی برگزار شد،ضمن خوش آمدگویی به دبیران، آمادگی خود را برای هر گونه کمک اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرایط فعلی و مباحث کرونا نشان داد که ما چقدر مسائل اجتماعی داریم و این موارد محدود به چند شهر و روستا نمیشود.

این مسئول،متذکر شد: محدوده فعالیت ما، منطقه ی آزاد می باشد ولی سعی می کنیم در حد بضاعت خود به سمن ها کمک کنیم و مکانیزم بحث های عملیاتی در مورد دغدغه های دبیران سمن، باید در جلسات بعدی فعال کنیم ، که تعامل همفکری و هم افزایی از موارد مهم آن است.

مهدوی ،سمن هایی که در حوزه محیط زیست ، گردشگری و صنایع دستی فعالیت می کنند را حائز اهمیت دانست.

وی از سمن هایی که در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنند خواستند در این مورد با “حجت الاسلام سجاد ساغری به عنوان:” مسئول کارگروه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی”هماهنگی لازم را داشته باشند.

استاد عرفان و فلسفه دانشگاه های برتر کشور ،ابراز کرد :ما مفتخریم که نظام ما نظام اسلامی است و تاریخ ۱۴۰۰ ساله داریم .

مهدوی با تاکید بر این که پیامبر اکرم (ص) باید همیشه الگو باشد ،معتقد است:”ما هم باید همیشه رفتارهای حضرت محمد (ص) را در حد توان الگو قرار بدهیم و شیطان را به تعبیر مولوی: شیطان قوی را شکست بدهیم.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) هر موقع احساس نوستالیژیک به ایشان دست می داد ،می فرمود: کجا هستند آن دوستانی که در عصر جهالت با ما هم پیمان بودند؟

معاون سازمان منطقه آزاد انزلی،یاد آور شد: پیغمبر اسلام قبل از رسالت پیامبری، رای دفاع از حق مردم تلاش می کرد،همان کاری که شما انجام می دهید و بنده به حال شما غبطه می خورم .

مهدوی،تصریح کرد: ان شاءالله سعی می کنیم با حمایت نمایندگان مجلس و استاندار در مورد سمن ها جلسه بگذاریم تا گره ای از مشکلات سازمان های مردم نهاد باز شود.

وی تاکید کرد: بنده و همچنین مدیران سازمان به شما کمک و سعی می کنم به زودی دوباره شما عزیزان را ملاقات کنم.منبع با انجام ویرایش:گیلان نوا

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :