کاشف اسرار-15 اسفند ماه 1398 بود پایگاه خبری “کاشف اسرار” گزارشی با تیتر :”آیا آگهی تاسیس شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی دارای اعتبار قانونی است؟ + تصویر” منتشر کرد.

به گزارش کاشف اسرار،آگهی تاسیس شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی با مسئولیت محدود به تاریخ 16 آبان ماه 1394 در سایت اینترنتی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه قوه قضائیه منتشر شد و قابل مشاهده است.

موضوع فعالیت شرکت مذکور با شماره ثبت 2739 مورخ 29 مهر ماه 94 که “امین و آرش تقی پور دهکاء”به ترتیب عهده دار سمت های:”رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره”و”عضو هیات مدیره و مدیرعامل”برای مدت نامحدود می باشند،به شرح ذیل است:

“صادرات و واردات انواع کالاهای مجاز،فعالیت در کلیه امور بازرگانی داخلی و خارجی شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی،اجرای پروژه های مسکونی و خدماتی و گردشگری و مجتمع های مسکونی و خدماتی و گردشگری و مجتمع های اقامتی و توریستی و انواع هتل ها و سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک،دریافت نمایندگی از موسسات دتخلی و خارجی در زمینه های مختلف،فعالیت در زمینه های خدماتی و گردشگری ،کلیه موارد فوق پس از اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح و در چارچوب قوانین و مقررات منطقه آزاد انزلی

طبق اطلاعات برگرفته از سایت روزنامه رسمی،برخی واژه های درج شده در آگهی منتشر شده که عکس آن منتشر می شود به اشتباه نشر یافته و به غیر از رقم سرمایه در آگهی اصلاحی بعدی(بعد از حدود دو سال اصلاح شد)،هیج کدام از مواردی که به آن اشاره خواهیم کرد از سوی مدیران شرکت اصلاح نشده که به شرح ذیل است:

در پاراگراف سوم متن آگهی،”داخل”،به جای “داخلی”نشر یافته است.

در پاراگراف چهارم،”اجراب”و”خدکاتی”به جای”اجرای”و”خدماتی”نشر یافته است.

در پاراگراف پنجم متن آگهی”اواع”به جای”انواع”نشر یافته است

در پاراگراف هشتم”100 میلیارد ریال”به جای”100 میلیون ریال”نشر یافت.

در این گزارش،سوال شد: با توجه به درج واژه های اشتباه در متن آگهی،این آگهی دارای اعتبار است؟اگر دارای اعتبار می باشد یا نمی باشد چرا تاکنون و با گذشت نزدیک به 53 ماه اصلاح نشده است؟ هر چه سریعتر طبق قوانین و مقررات و مدارک متقن پاسخ جهت تنویر افکار عمومی داده بشود.روزنامه رسمی و سازمان منطقه آزاد انزلی در برابر اشتباه پاسخ بدهند. قضاوت با شما “

از زمان انتشار این گزارش،2 ماه و 19 روز سپری گردیده و این سئوال در ذهن تداعی شده است آیا با گذشت 1 هزار و 636 روز این آگهی اصلاح شده است؟ با مدارک مستند پاسخ گو باشند.

النهایه با توجه به این که طبق رای دیوان عدالت اداری،مناطقی از جمله:”زیبا کنار شهرستان رشت از محدوده منطقه آزاد انزلی خارج شده و مصوبه افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی به تائید شورای نگهبان نرسیده است،آیا شرکت مذکور در روستای چونچنان زیبا کنار واقع شده است ،می توان “منطقه آزاد انزلی”به یدک بکشد؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :