کاشف اسرار-معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت بر لزوم پیگیری و تسریع در راستای نهایی شدن پروژه کمربندی شهرهای خشکبیجار و لشت نشاء تاکید کرد‌.

به گزارش کاشف اسرار،محمد علی پور یحیی ویشکایی در جلسه طرح مطالعه کمربندی شهرهای لشت نشاء و خشکبیجار و تعریض محور خشکبیجار-لشت نشاء،اظهار کرد: این مسیر از محورهای اصلی بین شهرستانی و جزو پرتردد ترین محورهای استان محسوب می شود.

وی اذعان کرد: سالانه در این محور تصادفات زیادی رخ می‌دهد که منجر به فوت افراد و یا وارد آمدن خسارت مالی به شهروندان و مسافرین می شود.

این مسئول با تشکر از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و تخصیص اعتبار برای این پروژه، تصریح کرد: کلیه دستگاه های ذیربط مانند بخشداری، شهرداری و اداره راه و شهرسازی باید جهت اجرایی شدن هرچه سریع تر این پروژه، اقدام کنند. 

پور یحیی ویشکایی،تاکید کرد: لازم است اداره برق شهرستان تمهیداتی را در جهت جابجایی تیرهای برق مستقر در مسیر اجرای پروژه بیندیشد و همچنین تخصیص اعتبار برای تعریض دو دهنه پل واقع روستای ویشگا صورت گیرد.

وی،متذکر شد: مشکلاتی در روند اجرای پروژه از سوی برخی از اهالی روستای کته سر، به واسطه ساخت و ساز غیرقانونی در حریم جاده به وجود آمده است.

به گفته معاون فرماندار رشت،بخشداری باید در اسرع وقت، مشکل مذکور را پیگیری و حل و فصل کند،ضمن این که نقشه کمربندی لشت نشاء به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر،تصویب شده است.

پور یحیی ویشکایی، خاطرنشان کرد: شهرداری لشت نشاء نسبت به تکمیل این نقشه جهت اتصال این کمربندی به محور اصلی خمام –آستانه سریعا اقدام کند که تصویب طرح یاد شده پس از تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد .

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :