کاشف اسرار- سرپرست معاونت اجتماعي پليس استان گیلان از راه‌اندازي سامانه پليس پاسخگو براي ارائه خدمات مشاوره تلفني به عموم مردم خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از پلیس “مجيد رسول‌زاده فرساد” با اعلام اين خبر اظهار داشت: نيروي انتظامي با احساس مسؤوليت در قبال شرايط اجتماعي و در راستاي ارائه خدمات مشاوره‌اي در دسترس براي عموم جامعه، سامانه پليس پاسخگو را راه‌اندازي كرده است.

وی افزود: شهروندان مي‌توانند براي دريافت خدمات مشاوره‌اي در زمينه موضوعات روانشناختي و خانوادگي، همه روزه به جز ايام تعطيل در ساعات اداري با شماره 096580 تماس گرفته و با اطمينان‌خاطر از رعايت اصول و اخلاق حرفه‌اي توسط کارشناسان و ساير عوامل اجرايي در مراکز مشاوره، خدمات مورد نظر را دريافت كنند.

این مقام پلیس،معتقد است: نياز انسان به راهنمايي و مشورت با ديگران در تصميم‌گيري، انتخاب و به‌ كارگيري راه‌حل‌ هاي مناسب در زندگي، بر كسي پوشيده نيست به خصوص در سنيني كه فرد ناچار به انتخاب‌هاي مهمي است، مشاوره نقش بسيار حياتي در اقدام درست و مناسب او خواهد داشت و از تصميمات خطا و عجولانه جلوگيري مي‌كند.

رسول‌زاده،متذکر شد:از اهداف و اصول مهم و اساسي مشاوره و ساير حرفه‌هاي ياورانه، ارائه خدمات مشاوره به صورت حرفه‌اي و کمک به مراجعان از هر گروه، طبقه و پايگاه اجتماعي است .

وی ادامه داد: عموم مردم به منظور اصلاح و رفع مشکلات رفتاري، رواني، اجتماعي، خانوادگي، تربيتي، ازدواج، شغلي و غيره مي‌توانند با اين سامانه تماس گرفته و خدمات مشاوره تلفني را دريافت كنند.

سرپرست معاونت اجتماعي پليس گيلان در پايان با اشاره به صلح و سازش 70 درصدي پرونده‌ها در مركز و دواير مشاوره و مددكاري خاطرنشان كرد: علاقمندان براي دريافت خدمات روانشناسي و مشاوره به صورت حضوري نيز مي‌توانند به مركز مشاوره آرامش واقع در رشت – بيستون – كوچه بقراطي 2 و در شهرستان‌ها نيز به كلانتري‌هاي نمونه مراجعه كنند.

پایان پیام

اشتراک این خبر در :