مدیر کل بیمه سلامت گیلان : موتور محرك هر سازمان منابع انساني است / جمشید محمدی : احترام به ارباب رجوع ، پاسخگویی و تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم ضروری است
کاشف اسرار-مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان، گفت: موتور محرك هر سازمان منابع انساني است و به منظور بهره برداري و پيشبرد هر چه بهتر اهداف كلان سازمان توجه به كيفي سازي عملكرد همكاران در دستور كار قرار دارد.
به گزارش کاشف اسرار،جمشید محمدی “درنشست با کارکنان اداره کل بیمه سلامت گیلان که در سالن جلسات اداره کل با حضور مدیران ستادی و كاركنان ناظر مقیم بیمارستانی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات آنان به تشریح اهداف سازمانی و کاری در اداره کل بیمه سلامت پرداخت و از زحمات و تلاش هاي همكاران در ستاد و ادارات شهرستانی تقدير و تشكر كرد.
وی درادامه بر تكريم كاركنان در حوزه منابع انساني اشاره كرد و گفت: نگاه مدیران سازمان و همه مدیران کل همواره توجه بر اين عرصه بوده و اهميت منابع انساني به عنوان موتور محرك سازمان باید مورد توجه قرارگیرد.
این مسئول،تصريح كرد: به منظور پيشبرد هر چه بهتر اهداف كلان سازمان توجه به كيفي سازي عملكرد همكاران در دستور كار قرار دارد و تلاش خواهد شد در اين راستا بهره برداري بهتر و بيشتري از عملكرد کارکنان صورت گیرد .
محمدی، اقدامات بسيار مؤثر صورت پذيرفته طي چند سال گذشته در سازمان بیمه سلامت را نشان دهنده حس مسئوليت پذيري، تعهد و علاقه به كار همكاران در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به بیمه شدگان برشمرد .
وی افزود: تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم، حرمت به شان و جایگاه اداری، احترام به ارباب رجوع، پاسخ گویی شفاف، درک شرایط روز و هموار کردن مسیر دریافت خدمات به مردم از فعالیت های مهم کارکنان است.
در اين نشست كاركنان در فضايي صميمي به بيان مشكلات خود در زمينه هاي مختلف، ازجمله جا به جایی کارکنان ناظرمقیم بیمارستانی ، امكانات رفاهي و … پرداختند.
پایان پیام