کاشف اسرار-معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان،پرداختی های منظم سازمان بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد که موجب دلگرمی حوزه سلامت شد ابراز خورسندی کرد و قابل تقدیر دانست.

به گزارش کاشف اسرار،محمود قاسم نژاد”در دیدار با ” جمشید محمدی”اظهار کرد:امیدوارم مدیریت درستی که سازمان بیمه سلامت در این شرایط سخت اقتصادی در پیش گرفته و با توجه به پرداختیهای اخیر به مراکز تشخیصی درمانی سهم کوچکی درحمایت از مدافعان سلامت در شرایط خاص کنونی شده باشد.

وی خاطر نشان کرد : درگزارش ارائه شده توسط مدیرکل در زمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد، وضعیت اداره کل بیمه سلامت گیلان خوب می باشد که با تعامل بیشتر با مراکز ومدیریت درستی که در استان انجام گرفت شاهد افزایش رضایت مندی گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت هستیم .

معاون استاندار، یاد آور شد :ماموریت و هدف سازمان بیمه سلامت مبتنی بر حفاظت مالی و صیانت از حقوق بیمه شدگان است و اجرای پروژه های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و حذف دفترچه کاغذی یکی از عوامل شفاف سازی ارائه خدمات به مردم می باشد که این کار بزرگ نیاز به تغییر رفتار در جامعه دارد.

قاسم نژاد،متذکر شد:موسسات ، مراکز، پزشکان و مردم فهیم استان با توجه به شرایط موجود می توانند کمک شایانی به نظام سلامت کنند که امیدواریم باکمک همه دل سوزان نظام این کار بزرگ و ماندگار در کشور به زودی نهادینه شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :