کاشف اسرار-با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتفاق استاندار گیلان،روسای اتاق های بازرگانی و اصناف رشت،کوچکی نژاد (نماینده مردم رشت در مجلس)، فرماندار رشت و در قالب هفته ششم پویش ملی “تولید، تداوم و امید” در استان گیلان، واحد گیل آرا بافت کاسپین در شهر صنعتی رشت به بهره‌برداری رسید.

بازدید سرپرست وزارت صمت از طرح توسعه یک شرکت تولید قطعات داخلی ...

به گزارش کاشف اسرار، آگهی تاسیس شرکت گیل آرا بافت کاسپین با د اشتن سه عضو هیات مدیره آبان 97 در روزنامه رسمی ثبت شده و با ظرفیت تولید ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع موکت خودرو و ۲ هزار تن کفپوش پلی اتیلن از امروز و به طور رسمی وارد چرخه تولید شد.

این واحد با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ۱۴۷ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

با بهره‌برداری از شرکت گیل آرا بافت کاسپین به میزان ۱۲ درصد ظرفیت تولید انواع مارکت خودرو و کفپوش پلی اتیلن در کشور افزایش می یابد.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد ۱۰ واحد تولید موکت خودرو به ظرفیت اسمی ۴۳.۴ میلیون متر مربع و سه واحد تولید کننده کفپوش پلی اتیلن به ظرفیت اسمی ۵۴۳۰ تن در سال، در کشور به بهره برداری رسیده است.

پیش‌بینی می‌شود در این صنعت تا پایان سال ،۹۹ تعداد سه طرح با ظرفیت اسمی ۳ میلیون مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری بالغ و ۱۰ میلیارد تومان و امکان اشتغال زایی برای حدود ۸۰ نفر در کشور به بهره‌برداری برسد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :