کاشف اسرار-مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، مسئله جانبداری یا حمایت استاندار از تیم های ورزشی خارج از استان را به صراحت تکذیب کرد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از سایت استانداری ؛ امیرحسین کبیری در واکنش به طرح مطالبی واهی در فضای مجازی مبنی بر حمایت ارسلان زارع از تیم های فوتبالی غیر گیلانی اظهار کرد: چنین موضوعی کذب و شیطنت رسانه ای است.

وی ادامه داد: ارسلان زارع استاندار گیلان است و همان گونه که در سخنان‌ شان در جلسات و نشست‌ های مختلف مشهود است؛ فقط به منافع گیلان می اندیشد و برای حفظ و ارتقاء آنها اهتمام دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، یاد آوری کرد: موضوع ورزش مانند دیگر حوزه ها در کشور تابع قوانین و ساز و کار های مشخصی است.

کبیری، افزود: استاندار گیلان در تمامی نشست ها، بر ضرورت توجه به قانون، رعایت آن و حرکت در مدار قانون تاکید دارد و مشی ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در استان نیز گویای این مهم است.

وی با یاد آوری اینکه موضوعات مربوط به گیلان برای استاندار اهمیتی تام و تمام دارند، اضافه کرد: افکار عمومی با روحیات اخلاقی و قانون مندی “ارسلان زارع” آشنا هستند و اهالی ورزش استان نیز کوشش های استانی و ملی استاندار برای بهبود وضعیت تیم ها و باشگاه های مختلف ورزشی را به خاطر دارند.

 مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای گفت: مردم قهرمان و ورزش‌دوست گیلان اطمینان داشته باشند استاندار، نهایت اهتمام خود برای بهبود شرایط تیم های ورزشی در چارچوب قانون را به کار بسته و تلاش های خود را همچنان ادامه می‌دهد و نسبت به ورزش استان نیز حمیت دارد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :