کاشف اسرار-شهردار رشت با تاکید بر این که به زودی تصفیه خانه شیرابه زباله های دفنگاه سراوان به بهره برداری می رسد از مدیرکل امور شهری استانداری گیلان درخواست کرد با مدیریت شهری برای تحقق پروژه ها همراه باشد.

به گزارش کاشف اسرار ،ناصر حاج محمدی” در دیدار با ” مسعود کاظمی لیچایی”با اشاره به پروژه هایی که هم اکنون قرارداد آنها منعقد شده است،اظهار کرد: هیچ گاه در رشت این میزان پروژه اجرایی در دست اقدام نبوده است.

وی از مدیرکل امور شهری استانداری گیلان خواست تا با مدیریت شهری برای تحقق این پروژه ها همراه باشد .

شهردار رشت،تصریح کرد: اجرای این پروژه های بزرگ که هر یک زمینه تحول در مرکز استان گیلان خواهد بود به هم دلی و هم کاری همگان نیاز دارد.

حاج محمدی،خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه ها در زمینه مدیریت پسماندها هستند که من به عنوان شهردار رشت از روز اول کارم بر اجرای آنها تاکید داشته و هر روز پیگیری کرده ام.

به گفته وی،به زودی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های دفنگاه سراوان رشت به بهره برداری می رسد و پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی و زباله سوز از جمله این پروژه ها هستند.

این مسئول در پایان، هم چنین بخشی از این پروژه ها را مربوط به سرمایه گذارانی دانست که شهرداری با آنها وارد عقد قرارداد شده است و خواستار ایجاد جو آرامش و بدون تنش برای اجرای این پروژه ها شد.

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان طی سخنانی با قدردانی از تلاش های مدیریت شهری با بیان اینکه روزی خود عضو شورای اسلامی شهر رشت بوده، گفت: با مسائل و مشکلات شهر رشت بیگانه نیست و به خوبی این مسائل را درک می کند.

مسعود کاظمی لیچایی ،تاکید کرد: برای توسعه و عمران شهر رشت، استانداری گیلان همراه و همگام مدیریت شهری خواهد بود.

شهردار رشت به همراه محمد حسن عاقل منش و رضا رسولی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی رضا قانع صومعه سرایی(مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری)، علی رضا حسنی لفمجانی(مدیرحوزه دفتر شهردار) و برخی از مدیران شهرداری به دیدار مهندس مدیر کل امور شهری استانداری گیلان رفت و با وی درباره مسائل و مشکلات مرکز استان به بحث و تبادل نظر پرداخت./ منبع : سایت شهرداری رشت

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :