کاشف اسرار-با حضور مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به اتفاق معاون فرهنگی و اجتماعی این دستگاه اجرائی از چهره های برتر استان گیلان در حوزه های سینما،تی و ی،ورزش،اقتصاد،مذهب،موسیقی،طنز،برند ،مجازی و کار آفرین در فضای باز فاز تجارت و گردشگری با حمایت مالی” امیر فرد کاظمی” مدیر مرکز تجاری دکتر موبایل برگزار و از برگزیدگان با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کاشف اسرار،در بخش کار آفرینی ؛ امین تقی پور دهکاء ” متولد 1363 و رئیس هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” با رای مردمی و با حضور بر روی سن به عنوان چهره برتر معرفی و تقدیر شد.

مرجانه دل دار گل چین” متولد دوم اسفند ماه 1347 در استان تهران و پدر و مادر او متولد استان گیلان می باشند به عنوان چهره برتر بخش سینما معرفی و با حضور بر روی سن لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

مرجانه گلچین خودش را در قرنطینه کرونا هم سانسور کرد! + فیلم

صالح اصغری “متولد 1374 از بازیگران نسل جوان تلویزیون و تئاتر ایران که پس از تجربیاتی در عرصه تئاتر و تلویزیون با حضور در سریال جایزه به تهیه کنندگی و کارگردانی علی حلوی توانست توجه بسیاری را به خود جذب کند، در بخش ” طنز” با رای مردمی انتخاب شد و با حضور در سن لوح تقدیر و تندیس اخذ کرد.

بازیگر_گیلانی Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com

سعید عزت الهی” به عنوان بازیکن اهل انزلی در تیم ملی فوتبال به علت مشغله نتوانست در برنامه حضور پیدا بکند و از طریق ارسال کلیپ با مخاطبین به صورت کوتاه حرف زد و پدرش با حضور بر روی سن،لوح تقدیر و تندیس فرزندش را دریافت کرد.

بیوگرافی سعید عزت اللهی

در بخش “فضای مجازی” آسیه بردبار ” یک پیر زن گیلانی تحت عنوان : ” مادر جون رشتی” متولد 1313 شمسی که حدود سه سال در اینستاگرام فعال شده و مخاطبین زیادی دارد ،معرفی و با عصا پای سمن آمد و بر روی صندلی نشست و مورد تجلیل قرار گرفت.

“حسین رفیعی” بزرگ شده سیاهکل و قاریان جوان قرآن کریم در بخش مذهبی معرفی شده که چند سال قبل در محضر رهبر انقلاب به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی

امیر سهرابی” در یکی از حوزه ها به عنوان مدیر کافی شاپ “آرتیست ” شهرک گلسار هم بر روی سن حاضر شد و با آرای مردمی ، منتخب و مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش ” تلویزیون ” فرشید فهیم (زادهٔ ۱۴ شهریور سال ۱۳۴۷، گیلان) یک مجری تلویزیونی ایرانی بوده و

پدرش اهل “گیلان” و مادرش “سنندجی می باشد و توانایی صحبت به زبان های گیلکی و کردی را ندارد و به علت مشغله نتوانست در برنامه حضور پیدا بکند ، از طریق ارسال کلیپ با مخاطبین به صورت کوتاه حرف زد .

آقای مجری و همسرش سوار بر ماشین لاکچری/ عکس

میلاد نظری جوریابی “به عنوان موسس و مدیر شرکت انبوه سازان میلاد مسکن منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) به عنوان چهره برتر “در بخش ” اقتصاد ” با آرای مردمی انتخاب گردید و بر روی سن قرار گرفت و تجلیل شد.

” محسن طاعتی مقدم ضیابری” متولد اردیبهشت ماه 1357 در رشت و دارای تحصیلات در مقطع دکتری رشته حقوق گرایش جزا و جرم شناسی،دکتری افتخاری مدیریت ،مترجم و مولف چندین کتب اقتصادی،حقوقی و مدیریتی می باشد، بر روی سن قرار گرفت و تجلیل شد.

موسسه حقوقی رسالت آوران عدالت - بهترین وکیل تهران

.علی جعفری دارای تحصیلات در دانشگاه گیلان و گذراندن دوره‌های عالی بین‌المللی زیبایی در اروپا و آسیا و پنج سال سابقه فعالیت پرکتیکال در بیمارستان‌های سطح تهران و گیلان به عنوان برند برتر معرفی شد که در حوزه زیبایی فعالیت دارد.او با آرای مردمی انتخاب گردید و بر روی سن قرار گرفت و تجلیل شد

مطب این پزشک در سنوات قبل مورد مناقشه با دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است. امروز در برنامه تجلیل به عنوان برند و فعال بخش زیبایی معرفی شد.

نخستین مرکز زیبایی خاورمیانه در رشت افتتاح می‌شود - ایسنا

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :