کاشف اسرار-معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی،ابراز کرد: شرکت ساختمانی انبوه سازان “آرش” منطقه آزاد انزلی جزو شرکت های خوب فعال در منطقه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است

سید حجت مهدوی سعیدی زمان برگزاری همایش تجلیل از چهره های برتر استان گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگارکاشف اسرار در خصوص دیدگاه خودش درباره شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی،اظهار کرد: بخشی از فعالیت های این مجموعه بخش خصوصی فرهنگی است.

به گفته وی،کمک کردن به مردم ضعیف و مستضعف جامعه جزو اقدامات ارزشمند فرهنگی و اجتماعی شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی به مدیریت خانوادگی :” آرش و امین تقی پور دهکاء و طوبی احمدی لشکامی “محسوب می شود.

این چهره مطرح فرهنگی و اجتماعی و سیاسی،در حال ساخت بودن مجتمع فرهنگی،تجاری و تفریحی ” آرش مال ” را یکی دیگر از اقدامات فرهنگی شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی عنوان و ابراز امیدواری کرد اوایل سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

” مهدوی سعیدی ” اختصاص دو سینمای مجزا در مجتمع تجاری آرش مال” و اولین پردیس سینمایی شمال کشور از مهم ترین ویژگی های این پروژه در دست ساخت ذکر کرد و متذکر شد: تاکنون مدیران مجموعه مذکور چندین جلسه با معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی درباره مباحث فرهنگی و اجتماعی از جمله کرونا ویروس داشتند.

وی شرکت ساختمانی انبوه سازان “آرش” منطقه آزاد انزلی را جزو شرکت های خوب فعال در منطقه آزاد انزلی دانست و خاطر نشان کرد : شرکت های دیگری هم هم در حوزه منطقه وجود دارد و اگر دیده بشوند،کمتر از ” انبوه سازان آرش” نیستند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :