کاشف اسرار-فرماندار صومعه سرا،مهارت زیر ساخت اشتغال پایدار در جامعه است دانست و معتقد است: بهترین راه اشتغال زایی جوانان کسب مهارت است.

.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از سایت فرمانداری،سید جلال سید محمدی “به مناسبت هفته ملی مهارت طی دیدار با رئیس و پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه ای صومعه سرا ،هفته ملی مهارت تبریک گفت و از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق و اهداف کاری سازمان فنی و حرفه ای قدردانی کرد.

وی طی سخنانی،اظهار کرد: برخورداری از مهارت زندگی را بهتر و لذت بخش تر می کند و کسب مهارت لازمه توسعه و پیشرفت کشور و زیرساخت اشتغال پایدار در جامعه است.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا،بهترین راه اشتغال زایی جوانان کسب مهارت دانست و تاکید کرد : باید تمام تلاشمان در راستای نهادینه کردن فرهنگ کسب مهارت در جامعه در جوانان جویای کار باشد.

” سید محمدی” به وضعیت شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه تعداد بستری های مبتلایان به کرونا در بیمارستان صومعه سرا افزایش پیدا کرده است، به گونه ای که شهرستان ما در آستانه هشدار و قرمز شدن قرار دارد.باید تمام تلاشمان تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

وی با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع این بیماری، گفت: همه باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :