کاشف اسرار- فرماندار شهرستان صومعه‌سرا پیش از ظهر روز چهارشنبه، یکم مرداد ماه جاری،به همراه امام جمعه شهرستان، معاون عمرانی، بخشدار تولمات و روسای ادارات با حضور در دهستان هنده‌خاله، به بررسی مشکلات این روستا پرداختند.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با حضور در دفتر دهیاری دهستان هنده‌خاله، ضمن بازدید از محل کار دهیار و شورای این دهستان، ،اظهار کرد:اولویت‌، باید رفع مشکلات مردم باشد تا بتوان از این طریق، با یکدلی و هماهنگی، به مسیر پیشرفت در این زمینه، کمک کرد.

سید جلال سید محمدی در ادامه به بازدید از مشکلات مطرح شده توسط دهیار دهستان هنده‌خاله پرداخت.

بازدیدهای صورت گرفته‌ی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا از مشکلات این دهستان به شرح زیر می‌باشد.

-بازدید از زمین جنب ساختمان دهیاری دهستان هنده‌خاله

به گفته‌ی اعضای شورا و دهیار هنده‌خاله، این زمین به مساحت ۲۵۰۰ متر، توسط اهالی روستا به مخابرات واگذار گردیده بود تا در این زمین، مرکز مخابرات ایجاد گردد، اما با گذشت سالیان متمادی و عدم تجهیز آن، شوای هنده‌خاله تقاضای باز پس‌ گیری زمین را دارد تا بتوان در آن زمین، یک بوستان روستائی ایجاد کرد.

-بازدید از ایستگاه پمپاژ

آماده‌سازی ساختمان این پمپاژ که در سال ۹۹ تکمیل گردیده و به علت نبود اعتبارات، تجهیزات در آن نصب نشده است‌. در این بازدید، با دستور فرماندار به معاون عمرانی، در دستور کار قرار دادنِ این موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تامین اعتبار، در اولویت قرار گرفت.

-بازدید از زمین ورزشی هنده‌خاله

تسطیح زمین ورزشی هنده‌خاله، از دیگر تقاضاهای دهیار و شورای هنده‌خاله بود که با حضور فرماندار در این زمین ورزشی و طی دستور به رئیس اداره راهداری، مقرر گردید پس از هرسِ علف‌های هرز، یک دستگاه گریدر برای تسطیح این زمین در اختیار دهیاری قرار گیرد.

ایجاد بوستان تفریحی در جوارِ رودخانه هنده‌خاله

مقرر گردید که دهیاری هنده‌خاله، طرح پیشنهادی خود را به محیط زیست اعلام و پس از استعلام از اداره کل محیط زیست استان، استارت ایجاد بوستان تفریحی آغاز گردد.

حضور در منزل شهید عابدینی

جمع‌بندی بازدیدهای صورت گرفته، بررسی سایر مشکلات که در این جلسه بیان گردید، به مانند مشکل ضعف برق، شستشوی منبع آب روستا و ….

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :