کاشف اسرار-معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرماندار صومعه سرا،، اذعان کرد: دولت در راستای رفع مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن اقدامات خوبی را انجام داده است.اگر چه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم.

به گزارش کاشف اسرار،محمد حیدری ایمن آبادی” طی سخنانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان صومعه سرا به ریاست خودش، ضمن تبریک سال روز ازدواج حضرت علی(ع) و زهرای اطهر(س)، با بیان اینکه ازدواج، اشتغال و مسکن 3مقوله مهم و اصلی در کشور است، اظهار کرد:اشتغال و مسکن نیاز اصلی جوانان است.

وی با بیان اینکه ازدواج و اشتغال مهمترین دغدغه دولت است، افزود: دولت در راستای رفع مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن اقدامات خوبی را انجام داده است.اگرچه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم.

معاون فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اشتغال پایدار مهمترین زمینه ازدواج است، خاطرنشان کرد:بیکاری یکی از علل بالارفتن سن ازدواج و طلاق است.

” حیدری ایمن آبادی” با بیان اینکه باید تمام تلاشمان در راستای کاهش آلام جوانان باشیم، افزود: باید از تمام ظرفیتها در راستای رفع مشکلات جوانان،اشتغال و …گام برداریم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :