کاشف اسرار-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه سرا بر ضرورت فعال شدن گشت های مشترک جهت نظارت و بازرسی بر مکان عرضه و ذبح دام ها در عید سعید قربان تاکید کرد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از سایت فرمانداری،” محمد حیدری ایمن آبادی” طی سخنانی در جلسه هماهنگی عید سعید قربان به ریاست خودش،ضمن اهمیت بر عرضه و نظارت بهداشتی بر دام های قربانی، اظهار کرد:لازم است گشت های مشترک جهت نظارت و بازرسی بر مکان عرضه و ذبح دام ها فعال شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا  لازم است رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشت فردی افزایش یابد و حساسیت رعایت موارد بهداشتی را با اطلاع رسانی توسط مردم بالا ببریم.

این مسئول،اضافه کرد: ضروری است شبکه بهداشت نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی در سطح شهرستان و هدایت مردم جهت تهیه و ذبح دام به مرکز کشتارگاه ذبح دام در سراوان جهت رعایت نکات بهداشتی و زیست محیطی اقدام کنند.

حیدری ایمن آبادی،با بیان اینکه لازم است شهرداران محترم شهرهای تابعه صومعه سرا نسبت به اطلاع رسانی مکان های عرضه دام اقدام کنند، گفت: هم چنین توزیع بروشورهای بهداشتی یکی از اقدامات موثر است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :