کاشف اسرار-معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرابا بیان اینکه این شهرستان و بسیاری از شهرستانها تک محصول هستند و بخش اعظمی از مردم آن به کشت برنج اشتغال دارند، گفت: بسیاری از کشاورزان می توانند بعد از فصل برداشت محصول در مشاغل خانگی دیگری فعالیت داشته باشند که علاوه بر اقتصاد خانواده، شهرستان در اقتصاد کشور نیز موثر است.

به گزارش کاشف اسرار،داود توفیقی طی سخنانی در جلسه طرح توان مندسازی مشاغل خانگی به ریاست خودش در سالن اجتماعات برگزار شد، با بیان اینکه جلسه امروز مربوط به توان مندسازی مشاغل خانگی در زمینه های مختلف است، اظهار کرد: در هر شهرستانی بنا به ظرفیت و پتانسیل ها برخی از فعالیتها مورد استقبال قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه افرادی هستند در شهرستان ما که در زمینه های مختلف آموزش دیده اند و مشغول فعالیت هستند، افزود: این جلسه پیوندی را در شناسایی افراد آموزش دیده در زمینه مشاغل خانگی، عرضه و فروش محصولات، افرادی که تمایل دارند در زمینه مشاغل خانگی آموزش ببیند و فعالیت داشته باشند برقرار می سازد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان ما و بسیاری از شهرستانها تک محصول هستند و بخش اعظمی از مردم آن به کشت برنج اشتغال دارند، گفت: بسیاری از کشاورزان می توانند بعد از فصل برداشت محصول در مشاغل خانگی دیگری فعالیت داشته باشند که علاوه بر اقتصاد خانواده، شهرستان در اقتصاد کشور نیز موثر است.

توفیقی با بیان اینکه توان مندسازی افراد در مشاغل خانگی همت و همکاری همگان را می طلبد، گفت: لازم است ظرفیتها شناسایی شود و درراستای شناسایی بازار کار، فراهم آوری بازار عرضه و فروش و آموزش اقدام شود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :