کاشف اسرار-جلسه پیگیری مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در 3تیر به ریاست فرماندار صومعه صرا و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری، بخشداران تابعه، روسای آبیاری، جهاد کشاورزی، امور منابع آب و برق برگزار شد.

 فرماندار صومعه سرا در این جلسه اظهار کرد: پیگیری مصوبات جلسه گذشته، از اهداف برگزاری این جلسه بوده تا بتوانیم با برنامه‌ریزی در این زمینه، مشکلات را حل کنیم.

سید جلال سید محمدی با اشاره به اینکه در جلسه‌ی قبلی، بیست مصوبه داشتیم، عنوان کرد: هفت مورد از مصوبات، انجام پذیرفته، هشت الی نه مورد، به روز شنبه موکول گردیده و مابقی مصوبات، نیاز به پیگیری دارد.

وی ضمن اشاره‌ی صریح به پیگیری مصوبات توسط مدیران ذیربط، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرائی ذیربط، تا روز شنبه نتیجه‌ی راه‌اندازی پمپاژهای آبرسانی را به فرمانداری ارسال کنند تا بتوانیم تا حصول نتیجه که همان رفع معضل کم‌آبی کشاورزان می‌باشد، قدم برداریم.

این مقام در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: احیاء آب‌بندان‌ها در شهرستان، کمک شایانی به حل معضل آب کشاورزی خواهد کرد و با احیاء آن‌ها، مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

سید محمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرائی ذینفع، تقاضا داریم در زمینه‌ی وعده‌های خود به شهرستان در زمینه‌ی رفع مشکل آب کشاورزان، پیگیری‌های بیشتری انجام دهند تا شرمنده‌ی کشاورزان عزیز و زحمت‌کش نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :