کاشف اسرار-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از راه اندازی قطار مجلل ” زندگی ” با سفر معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با سفر از تهران به رشت در روز 19 اردیبهشت 99 خبر داد.

قطار زندگی و امکانات آن - قطار 5 ستاره شرکت رجا

علی اکبری اوسط مقدم ” در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار” با اعلام این خبر،اظهار کرد : محمد باقر نوبخت حقیقی” ساعت 45: 17 روز چهارشنبه به وسیله قطار زندگی برای انجام سفری دو روزه وارد ایستگاه رشت می شود.

وی قطار مجلل زندگی را اولین قطار لوکس ۵ ستاره ایران دانست و خاطر نشان کرد: این قطار توسط شرکت حمل نقل ریلی رجا وارد ناوگان ریلی کشور شد.

معاون استاندار گیلان،متذکر شد: این قطار با امکانات و خدمات خوب، تحولی عظیم در عرصه ارائه خدمات حمل و نقل ریلی به وجود آورده است.

اوسط مقدم،ادامه داد: این قطار از واگن ها و کوپه های (۴ نفره) تمیز، زیبا و البته مدرنی تشکیل شده که تجربه ای بی نظیر از سفر را به مسافران عزیز ارائه می کند. ظرفیت این مدل از قطارهای شرکت رجا، تا ۳۰۰ نفر است.

وی هم چنین از اجرای عملیات فاز نخست چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر صومعه سرا باحضور معاون رییس جمهور خبرداد.

به گفته معاون استاندار گیلان،نوبختحقیقی” به‌ منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و مرتبط با اقتصاد مقاومتی و همچنین امضای تفاهم نامه ساخت دو هزار واحد مسکونی محرومان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به گیلان و زادگاه خودش سفر می کند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :