کاشف اسرار-صبح امروز معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، استاندار گیلان و تعدادی از مقامات از روند تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند. 

به گزارش کاشف اسرار، فاز اول این پروژه شامل احداث ساختمان های اداری و کتابخانه جامع دفاع مقدس با زیر بنایی افزون بر 2 هزار و ۷۰۰ متر مربع ، در سه طبقه و اعتبار 100 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 

کلنگ احداث موزه دفاع مقدس گیلان پنجم خرداد سال گذشته در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در محل کیلومتر ۵ رشت – تهران به زمین زده شد.

قرار است در این موزه از شهدای جنبش جنگل تا دوران پر افتخار دفاع مقدس، معرفی و هم چنین از نشانه های بومی در احداث آن استفاده شود.

برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان بخش های مختلفی از جمله ساختمان اداری ، ساختمان کتابخانه ، سالن آمفی تئاتر و اجتماعات ، گالری های موزه ،حرم شهدای گمنام ، المان های سر درب ورودی و هم چنین احداث دریاچه جزیره مصنوعی ، شبیه سازی مناطق جنگی و محوطه سازی پیش بینی شده است.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استان داری،فرماندار رشت و معاونین،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و ” کوچکی نژاد و احمدی” از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :