کاشف اسرار-مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی از استارت زدن فعالیت های گردشگری در ساحل زیبای ” زیبا کنار “شهرستان رشت در آستانه پنجمین سالگرد ثبت تاسیس این مجموعه بخش خصوصی در اداره ثبت شرکت ها سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد.

“آرش تقی پور دهکاء ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ” در حوزه های اجتماعی و اقتصادی” با اعلام این خبر ،اظهار کرد: یکی از اهداف تاسیس شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در مهر ماه 1394،انجام فعالیت های گردشگری بوده که در اساس نامه شرکت ثبت شد.

وی در تبیین دلیل ثبت موضوع گردشگری در اساس نامه شرکت مذکور به دین مبین اسلام و آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت : ” یکی از واژه هایی که در رابطه با گردشگری و جهان گردی در قرآن مطرح شده است، واژه (سیاحت) است”

این فعال کار آفرین جوان،،خاطر نشان کرد : “خداوند متعال در آیه دوم سوره توبه فرموده اند : “پس بچرخید در زمین چهار ماه”،ضمن این که امام علی (ع)تاکید کرده اند : “خردمند از شهری به شهری {و از کشوری به کشور دیگر} نمی رود، مگر برای یکی از این سه چیز:سامان دهی امور معیشتی، گام نهادن در اصلاح آخرت ، برخورداری از لذت و تفریح سالم”

“تقی پور دهکاء” درباره ویژگی های انتخاب ساحل زیبا کنار برای انجام فعالیت های گردشگری توسط شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی پرداخت و یکی از این دلایل را نزدیکی محل استقرار دفتر مرکزی این مجموعه بخش خصوصی عنوان کرد.

به گفته وی،منطقه ساحلی و توریستی زیبا کنار از قدیم الایام مورد توجه سرمایه گذاران و گردش گران داخلی و خارجی بوده است،

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش،ابراز کرد : زیبا کنار،منطقه ای می باشد که به واسطه طبیعت زیبا و مسیر دسترسی مناسب و قرارگیری در کنار جاذبه های توریستی و گردش گری زیاد و هم چنین دسترسی به شهرهای بزرگ اطراف خودش همیشه مورد توجه همگان بوده است.

“تقی پور دهکاء،معتقد است:” زیباکنار را به جرات میتوان نگین بی رقیب سواحل زیبا و نیلگون دریای خزر دانست،ضمن این که زیباکنار، کناره ای همیشه زیباست، در بهار و تابستان ، پاییز و زمستان فرقی نمیکند زیباکنار همیشه زیباست .

وی یاد آور شد: رودخانه های خروشان، شالی زارهای پر برکت و دل انگیز، ساحل پاکیزه و تمام ناشدنی، مردمانی با فرهنگ و ریشه دار، تالاب ها و آب گیرهای کهن، رودخانه عظیم و با شکوه سپیدرود، مشاهیر مختلف و اقتصاد پویا و زنده به واسطه نزدیکی به بزرگترین بندر تجاری اقتصادی شمال کشور و در عین حال آرامش دنج و بی نظیر از ویژگی های منحصر به فرد منطقه ساحلی زیباکنار است که هرگز در هیچ جایی از شمال کشور آن را یکجا پیدا نخواهید کرد.

این سرمایه گذار بخش خصوصی،درباره “کلوپ دریایی آرش ” در ساحل” زیبا کنار”، اظهار کرد : این کلوپ یکی از مهیج ترین کلوپ های دریایی شمال کشور می باشد و دارای تجهیزاتی همچون : جت اسکی،پاراسل،شاتل،موتور چهار چرخ،لوازم غواصی و قایق است.

“تقی پور دهکاء”در پایان،متذکر شد:تمامی خریداران شهرک های ویلایی آرش می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند و لذت و هیجان را تجربه می کنند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :