کاشف اسرار-مدیر کل شیلات گیلان ،گفت:با تحریم ظالمانه ای که ایجاد شده در شرایط جنگ اقتصادی قرار داشته و افراد زیادی از ساحل نشینان به علت نداشتن شغل به صید غیر مجاز روی آورده اند که انتظار داریم با اقتدار و به دور از هر گونه تنش در ماموریت های محوله با تدبیر در جهت حفظ ذخایر ارزشمند دریای خزر عمل کنیم.

به گزارش کاشف اسرار،عظیم مدبری” طی سخنانی در نشست شورای فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان ضمن قدر دانی از اقدامات ارزش مند یگان ،شرایط کنونی را بسیار حساس ارزیابی کرد.

وی بر ارتقاء سطح تعاملات دستگاه های اجرایی ذیربط ، ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در حوزه فعالیت های شیلات و ایجاد وفاق  و وحدت رویه و همکاری نیروهای ستادی با روسای شیلات شهرستانها و یگان حفاظت منابع آبزیان در راستای پشتیبانی از جامعه آبزی پروری و صید و صیادی را از جمله اهداف این جلسه عنوان و خواستار پیگیری و گسترش ارتقاء اهداف سازمانی شدند.

این مسئول،مدیریت در شرایط کنونی را یک هنر دانست و در این راستا آبزی پروری در نوار ساحلی و دریا را برای ساحل نشینان فرصت بسیار خوبی برشمرد که ماندگاری ذخایر دریای خزر برای آیندگان را در پی خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات گیلان نیز گزارش مبسوطی از تلاشها و اقدامات انجام شده شش ماهه اول سال جاری و بیان مشکلات و تنگناها ی موجود در این حوزه، بیان داشت کرد.

“کیوان عاشوری”،اظهار کرد : در راستای اجرای سیاست های سازمانی شیلات ایران و ارتقاء تعاملات درون و برون سازمانی از تمامی امکانات بالقوه و بالفعل در امر مبارزه با صید غیر مجاز و حفاظت از ذخایر ارزش مند دریای خزر گام های خوبی برداشته شده و عرصه را بر متخلفین تنگ و زمینه را برای فعالیت امن صیادان قانونی فراهم کرده ایم .

وی تاکید کرد: مبارزه با صید غیر مجاز نیاز به عزم ملی داشته و انتظار داریم تمامی ارگانهای دخیل در انجام ماموریت های محوله یگان حفاظت را یاری کنند.

ایشان مدیریت در شرایط کنونی را یک هنر دانسته و در این راستا آبزی پروری در نوار ساحلی و دریا را برای ساحل نشینان  فرصت بسیار خوبی برشمرد ه که ماندگاری ذخایر دریای خزر برای آیندگان را در پی خواهد داشت. آنگاه در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

با حضور مدیر کل شیلات ،معاونین برنامه ریزی و منابع ، صید و بنادر ماهیگیری و مدیران ستادی و فرماندهان پایگاههای تابعه یگان در سالن کنفرانس ستاد فرماندهی یگان حفاظت منابع شیلات گیلان برگزار گردید .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :