کاشف اسرار-مدیرکل سابق منابع طبیعی و آب خیز داری استان گیلان اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه مبنی بر بازداشت خودش به اتهام تضییع حقوق بیت المال و تحصیل مال نامشروع را تکذیب کرد و در حد شایعه دانست.

محسن یوسف پور رشتی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه کشاورزی با تکذیب خبر بازداشت خودش ،به سمت فعلی خودش به عنوان : “مسئول کمیته فنی جنگل های شمال ” اشاره کرد و افزود : هم اکنون در شهرستان چالوس استان مازندران برای امورات کمیته فنی جنگل ها حضور دارم.

وی بازداشت نزدیک دو تا سه هفته ای رییس امور مالی اداره کل منابع طبیعی و آب خیز داری استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد : دستگیری این کارمند ارتباطی با بنده ندارد و انتشار خبر مبنی بر دستگیری بنده در یکی از پایگاه های خبری و حتی یکی از کانال های تلگرامی سبب ابراز نگرانی شد.

مدیرکل سابق منابع طبیعی و آب خیز داری گیلان با اشاره به برقراری تماس تلفنی روز جاری با رئیس امور حقوقی این دستگاه اجرایی برای پیگیری خبر و شایعه بازداشت خودش توسط مرجع قانونی ، مدعی شد : ” طبعآ فرد بازداشت شده یک سری چیزها خواهد گفت و به این و آن وصل خواهد کرد،ولی دستگیری بنده کذب محض است.

یوسف پور رشتی،تاکید کرد : “رییس امور مالی اداره کل منابع طبیعی گیلان یک تخلفی کرده و طبعآ از مجموعه های دیگر از جمله : معاونت،مدیران کل سابق و فعلی ؛طرح سوال خواهد تا ابهامات باز بشود و بنده برای پاسخ گویی آمادگی دارم

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :