کاشف اسرار-مدیر تعاون روستایی گیلان از تامین و توزیع روزانه 35 تن مرغ توسط مراکز عرضه تحت پوشش شبکه تعاونی روستایی استان به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار،” رامین گیلان شاهی” با اعلام این خبر،اظهار کرد: توزیع مرغ در راستای ارائه خدمات به شهروندان گیلانی و تامین بخشی از نیاز مرغ مصرفی استان ،صورت می پذیرد.

وی متذکر شد: شبکه تعاونیهای مرغداران استان گیلان از طریق ۴ فروشگاه متعلق به خود و بخش خصوصی، در حال عرضه مستقیم گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار می باشند.
مدیر تعاون روستایی استان گیلان با اعلام این خبرگفت :

این مسئول،خاطر نشان کرد: توزیع گوشت مرغ در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به عموم مصرف کنندگان و به منظور حمایت از تولید کنندگان عضو شرکت های تعاونی کشاورزی مرغداران، از طریق کشتارگاه صنعتی تحت پوشش شرکت تعاونی مرغداران استان،صورت می پذیرد.

” گیلان شاهی،ابراز کرد : طی روزهای گذشته گوشت مرغ در فروشگاههای عرضه ی مستقیم مرغ متعلق به تعاونی های مرغ داران و هم چنین عوامل عرضه ای بخش خصوصی توزیع شده است.

وی در پایان،تصریح کرد: و از۲۹ مهرماه ، این حجم به میزان روزانه ۳۵ تن افزایش یافته که با قیمت مصوب درحال عرضه به شهروندان عزیز گیلانی می باشد./ منبع : سایت تعاون روستایی استان

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :