کاشف اسرار-استاندار گیلان با بیان این که یکی از ظرفیت هایی که برای پیشبرد برنامه های دولت، کمک کننده و موثر است، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گیلان است و کم کاری هیچ بانک یا دستگاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست و تأکید کرد : معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، گزارشی در ارتباط با همکاری دستگاه ها با این مرکز ارائه دهد.

به گزارش کاشف اسرار ، ارسلان زارع غروب امروز (چهارشنبه) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان با اشاره به ظرفیت‌های پیش بینی شده اعتباری از محل جهش و رفع موانع تولید و نیز حمایت‌های مالی بانک‌های عامل در سال‌جاری افزود: پیش بینی می شود تا پایان امسال حمایت‌های بیشتری از طرح های نیمه تمام و توسعه ظرفیت‌های حوزه تولید و صنعت به عمل آید و ضریب تحقق اعطای اعتبارات این بخش از 151 درصد سال گذشته، فزونی یابد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی می‌تواند روند جذب اعتبارات اختصاصی امسال برای حمایت از تولید و صنعت را تسهیل نموده و بیش از پارسال ارتقاء بخشد.

این مقام، تنها راه تحقق جهش تولید و بی اثر ساختن تحریم‌ های غیر قانونی استکبار را حمایت از طرح‌های تولیدی، صنعتی و جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد.

زارع در پایان، اضافه کرد: شناسایی موانع و بهره گیری از فرصت‌ ها در بستر پی گیری، تعامل و نگاه کارشناسانه، رمز موفقیت و راه نیل به اهداف توسعه و رونق تولید است.

در این جلسه گزارش سازمان صمت استان درباره تسهیلات از محل رونق تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع طی سال جاری و نیز تصمیم شرکت شهرک های صنعتی در خصوص واگذاری زمین به دو واحد تولید آسفالت در شهرک صنعتی خرفکل شهرستان شفت بیان شد. / منبع : سایت استانداری

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :