کاشف اسرار-فرماندار رشت  بر غیر قانونی بودن افزایش نرخ کرایه تاکسی برابر تصویب نامه شورای اسلامی شهر رشت در اسفند ماه سال گذشته تاکید کرد.

سید عیسی مهدوی بهادر محله امشب در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در تبیین اختلاف فرمانداری با شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت برای تعیین نرخ کرایه تاکسی ،اظهار کرد:تصویب نامه شورای شهر  و میزان نرخ کرایه تاکسی،طبق مصوبات و بخش نامه های هیات دولت نیست.

وی با اشاره به ایراد قانونی فرمانداری نسبت به تصویب نامه شورای اسلامی شهر رشت،خاطر نشان کرد:اعضای شورای شهر بر مصوبه خود پافشاری کردند و موضوع برای رسیدگی به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مسئول،ابراز کرد: شورای حل اختلاف نظر فرمانداری را تائید کرد که باید نرخ کرایه تاکسی در رشت به حالت اول بازگردانده بشود.

مهدوی بهادر محله،اذعان کرد: برای این که رانندگان تاکسی و مسافرین آسیب نبینند،پیشنهاداتی به اعضای شورای اسلامی شهر رشت داده شده و با نظر استاندار گیلان،موضوع در شورای تنظیم بازار استان مطرح خواهد شد تا بتوان تصمیمی  نهایی در این باره اخذ کنند.

وی تصریح کرد:هر تصمیمی که شورای تنظیم بازار گیلان اخذ کند،ملاک خواهد بود و در صورتی که شورا نرخ دولت را تائید نماید،همان نرخ را مصوب کنند،باید اجرائی بشود.

این مقام سیاسی،تصریح کرد:در حال  ارجاع موضوع به شورای تنظیم بازار گیلان برای ایجاد تعادل هستیم و تلاش خود را در این زمینه می کنیم.

مهدوی بهادر محله،تاکید کرد: در حال حاضر رای شورای حل اختلاف قانونی  و لازم الاجراست و باید نرخ کرایه تاکسی در رشت به حالت اول باز گردانده بشود و کاهش یابد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :