کاشف اسرار-استاندار گیلان در دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، آخرین وضعیت تکمیل پروژه های عمرانی و نیمه تمام استان را پیگیری کرد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از سایت استانداری ،ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با ” محمد باقر نوبخت حقیقی” گزارشی از پروژه های مهم عمرانی استان ازجمله ۶۱ پروژه نیمه تمام در شهرستان های استان‌ که در سال‌جاری و نیز فصل بهار سال آینده به بهره برداری می رسند، ارائه و آخرین وضعیت تکمیل پروژه های عمرانی استان را پیگیری کرد.

تکمیل پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی، تکمیل آزادراه قزوین رشت محدوده منجیل و رودبار، احداث بیمارستان جامع ۸۰۰ تخت خوابی رشت، احداث پروژه راه خمام – خشک بیجار – لشت‌ نشاء ، تعریض و چهار بانده کردن راه خواچکین – پیربازار – ضیابر، ایجاد دهکده ورزشی و احداث سد مخزنی عزیز کیان شهرستان رشت از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد.

در این دیدار که شهردار رشت نیز حضور داشت؛ حل مشکلات شهر رشت، پروژه های مدیریت پسماند از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگی‌های رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت هم مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :