کاشف اسرار-استاندار گیلان همزمان با هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با خانواده شماری از شهدای نیروی دریایی ارتش در استان، یاد و خاطره آن شهیدان را گرامی داشت.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از سایت استانداری ،ارسلان زارع در روز نیروی دریایی و به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ با خانواده شهیدان بهرام شهبازلی، رضا فلاح احمدی زاد، یعقوب راستگو، ایرج نقیبی، علی باحور، احمد فیروزشاد و حسین خاکباز از شهدای والامقام نیروی دریایی ارتش در استان، به صورت جداگانه، تلفنی گفت وگو کرد و ضمن نثار درود و صلوات به روح پرفتوح شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

وی در این گفت وگوها، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و این روز را یادآور رشادت های دریادلان کشورمان برای حفاظت و حراست از کیان کشور و اقتدار ملی دانست.

این مقام با تصریح بر این که شهدا برای همه اعصار الگو و اسوه هستند، گرامی داشت یاد آن ستارگان پرفروغ را هدایت‌گر راه سعادت عنوان کرد.

زارع “شهادت را مقامی والا دانست و با بیان‌ اینکه شهیدان با ایمانی راسخ در راه عقیده خویش به بالاترین مقام رسیدند، گفت: خانواده های معظم شهدا باید ارج نهاده شوند چراکه بر گردن همه مردم و انقلاب، حق بزرگی دارند. 

وی ادامه داد: فداکاری که خانواده شهدا انجام داده اند، ستودنی‌ست و در پیشگاه خدای متعال از پاداش و اجر والایی برخوردارند. 

امام خمینی (ره) به مناسبت رشادت‌ها و دلاور مردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی، هفتم آذر  را روز نیروی دریایی ارتش نام گذاشت تا همه ساله حماسه با شکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :