کاشف اسرار-مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی گیلان از فراهم شدن امکان واگذاری پروژه ها و ماموریت های سازمان به مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار، ” حمید منشی زاده طی سخنانی در اولین جلسه “هماهنگی و برنامه ریزی جهت بهره مندی از مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی ” گیلان در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، طی سخنانی،اظهار کرد : این نشست در راستای اجرای واگذاری و کارسپاری های بخش های اجرایی سازمان  به مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بر اساس  ابلاغ “دستوالعمل نظام صدور مجوز مراكز خدمات كشاورزي غير دولتي” از سوی وزیر وقت جهاد کشاورزی تشکیل شد.

وی متذکر شد : با هماهنگی گروه نوسازی و تحول اداری ، پروژه ها و فعالیت های قابل واگذاری و کارسپاری های بخش های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی به سازمان نظام مهندسی جهت به کارگیری مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی ارائه خواهد شد .

این مسئول،خاطر نشان کرد :با فراخوانی مدیران ۹۱ شرکت خدمات مشاوره ای، فنی و مهندسی کشاورزی جهت پیوستن به مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی  با پی گیری و همکاری مشترک مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  در دستور کار این کارگروه قرار گرفت و واگذاری امور قابل کارسپاری به این شرکت ها منبعد در قالب مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی، امکان پذیر خواهد بود.

منشی زاده ” به مصوبه اصلی و مهم این جلسه  که همکاری همه بخش های اجرایی سازمان در خصوص امور و فعالیت های واگذار شده به بخش های خصوصی در سال های ماضی و ترغیب آنان به  فعالیت در قالب مراکز خدمات کشاورزی  غیر دولتی از طریق برگزاری جلسات جداگانه و با ساز و کارهای مناسب با صلاحدید و دستور ریاست سازمان، تاکید کرد.

وی ادامه داد: برای توان مندسازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی، همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با همه بخشهای اجرایی درون سازمان و ادارات خارج از سازمان در سطح استان مورد انتظار می باشد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :